4 Ocak 2012 Çarşamba

BULAŞIK MAKİNENİZDE DOĞAL PORTAKAL VE LİMON KOKUSU

Portakal ve limon kabuklarınızı değerlendirmenin oldukça farklı bir yönünü sizlerle paylaşmak isterim. Bu kabukları bulaşık makinenizin bir köşesine ya da kaşıklık kısmına yerleştirdiğinizde bulaşık makinenizin mis gibi kokmasını sağlıyor. Eğer merak ederseniz sıcak suda parçalanmıyor hem de tamamen doğal bir yöntem. Bir kabuğu ortalama 3 yıkama kullanıyorum ben, zaten kış ayında olduğumuzdan limon ve portakal bol, istediğiniz sıklıkta değiştirebilirsiniz. Aklınızda olsun ;)

17 yorum:

  1. Hemen bugün denicem, saol canım:)

    YanıtlaSil
  2. Mutlaka denicem, teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
  3. Faydalı ve güzel bir bilgi olmuş canım:)

    YanıtlaSil
  4. bende hemen deneyeceğim, fikir süper, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. deniyorum şimdi teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. benim de annemden görüp, kendi evimde de uyguladığım birşeydir bu! gerçekten çok işe yarıyor ve güzel kokuyor.
    Bilmeyenler için gerçekten çok faydalı bir paylaşım olmuş. Tebrikler ve teşekkürler!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bahar006: Rica ederim canım :)

    rüya: Rica ederim, ne demek :)

    PASTA KÖŞESİ: Teşekkür ederim canım :)

    Runkli: Canım benim rica ederim :)

    bir demet hayat: Rica ederim :)

    Mihrî Peri: Teşekkür ederim canım, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. hımm bende o bilmeyenlerdenim hemen deneyeyim sağol:)

    YanıtlaSil
  9. Bizde her zaman sıkılmış limonları çöpe atmak yerine 1 yıkamalık makinaya koyarız.Sonrası miss gibi kokar ;)

    YanıtlaSil
  10. sema: Rica ederim şekerim ;)

    Vintage Duygular: Ne güzel, doğal doğal, güzel kokulu bulaşıklar :)

    YanıtlaSil
  11. amanın ne kadar güzel bir fikir.iznin olursa ismini yayınlayarak arkadaşlarıma bu fikri paylaşmakisterim canım.harikasın.

    YanıtlaSil
  12. Tabi ki, ne demek. Ben teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  13. ilk kez duydum,çok ilginç ve pratikmiş.ilk seferde deneyeceğim inşallah.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. sende gördüm aynısını yaptım blogdada paylaştım senınde adını verdim tesekkürler bu süper fıkır ıcın..

    YanıtlaSil