11 Kasım 2010 Perşembe

KURDELELİ KOLYE

Daha önce kurdele kaplı bileziğimin yapımında da bahsettiğim, fazlaca aldığım bu kurdeleden bir de kolye yapmaya karar verdim. Bir takı mağazasında görmüştüm yanılmıyorsam buna benzer bir model. Ufak değişiklikler ve elimde var olan malzemelerle böyle bir kolye çıktı ortaya. 


Yapılışına gelince, 7 tane 25 cm uzunluğunda, 2 tane de 50 cm uzunluğunda kurdele kestim ve uçlarını atmaması için yaktım. 7 tane kestiğim 25 cm’lik kurdelenin tamamını kullanacak şekilde, 3cm kadar katlar yaptım ve tam ortasından minik bir dikişle tutturdum. Kolyenin en baştaki ve en sondaki çiçeği için kullanacağım kurdelelerin (50 cm’ lik olanlar) 25 cm’ lik yerini daha öncekiler gibi katladım kalanı da bağlama yeri olarak bıraktım. Son olarak bağlama yerleri iki başta  kalacak şekilde, aralara da birer boncuk yerleştirerek önceki dikiş yerlerinden geçerek diktim ve bitişlerde sabitledim. İşte yeni kolyem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder