20 Ocak 2012 Cuma

OĞLUMUZUN İSMİ VE ODASI

Bebek odası hazırlıklarımız 3-4 hafta önce bitti aslında ama gezmelerimizden bir fırsat bulup da fotoğraflayamamıştım. Nihayet son 7 günümüz kala detaylıca odamızın fotoğraflarını çektim.

Ve bebeğimizin ismi de ARMAN ! Her kaynakta farklı şeyler yazıyor aslında ama anlamı dürüst, doğru, güvenilir kişi… Soyadımızla uyumlu olması açısından da oldukça içimize sindi.


Harflerin boyutlarını, sevgili kocacığımla birlikte bilgisayarda ayarlayıp, çizdik ve mavi keçeden kestik. Baykuşları da bebeğimizin nevresim takımındaki baykuşlardan birini örnek alarak keçeden hazırladım ve çift taraflı bant kullanarak duvara yapıştırdık.


Bu oda önceden benim dikiş odamdı ama bebeğimizin eşyalarıyla çok daha güzel bir oda oldu. Benim dikiş masam, makinem ve eşyalarımda yan odaya transfer oldular.


Bu puf da koltuk takımımızın bir parçasıydı, arkasına yenilediğim minderleri de koyarak bir emzirme köşesi oluşturdum kendime :)



Bu rafları da sevgili kocacığım, benim yaptığım oyuncakları koymam için tam da istediğim gibi yaptı. Rafların kenarlarına da sıcak silikonla kırmızı ponpon şeritlerden yapıştırdık.



Bebeğimiz için yaptığımız hazırlıklara buradan bakabilirsiniz..


Çantamız zaten altıncı aydan bu yana hazır, artık sadece 7’den geriye saymak kaldı. İnşallah sağlıkla, mutlulukla, zamanında gelir bebeğimiz…

36 yorum:

  1. Amin canım :) Sabırsızlıkla izledim hamilelik sürecini.Allah sağlıkla huzurla mutlulukla kavustursun sizi bebeğinize :)

    YanıtlaSil
  2. GÜNAYDIN FUNDACIM ;
    ELLERİNE SAĞLIK HERŞEY ÇOK GÜZELLLL HER ŞEY ÇOK GÜZEL BAYILDIMMMMM HAYIRLI DOĞUMLAR DİLİYORUMMM

    YanıtlaSil
  3. HAYAL ODASI GİBİ OLMUŞ. RENKLER HARİKA GÖRÜNÜYOR. SENİN ELİNİN DEĞMESİ İLE GÜZELLEŞEN OBJELERİ HİÇ SÖYLEMİYORUM. ALLAH BEBEĞİNİ KUCAĞINA MUTLULUKLA ALMANI NASİP ETSİN. ÇOK GÜZEL HAZIRLIKLAR BUNLAR. EMİN OL MUTLULUĞUNU, HEYECANINI PAYLAŞIYORUM. KIZIMIN HAZIRLIKLARINI HATIRLIYORUM. BENİ O GÜNLERE GÖTÜRDÜN.

    YanıtlaSil
  4. Canım benim her köşesine emeğinizin olduğu bir oda hazırladınız bebişinize.Bu hazırlıkları keyifle takip ettim.Şimdi sıra Arman bebeğin gelmesini beklemekte;)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Canım benim her köşesine emeğinizin olduğu bir oda hazırladınız bebişinize.Bu hazırlıkları keyifle takip ettim.Şimdi sıra Arman bebeğin gelmesini beklemekte;)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Hayırlısı ile kucagına alırsın inşAllah canım, adı ile yaşasın..

    YanıtlaSil
  7. herşeyi nasıl da güzel maşallah...artık beklemek ne kadar da zorlaştı :) az kaldı az :) sevgilerle...

    YanıtlaSil
  8. çok çok şirin olmuş canım elinize ve meğinize sağlık.kuzucuk sağlıkla sıhhatle aramıza katılır inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  9. cok tatli olus hersey ,ellerine saglik...cabucak Allah ikinzide saglikli bir sekilde kurtarsin ins.

    YanıtlaSil
  10. Bebegin adiyla yasasin fundacim..anlami da ismi kadar guzel..artik hazirliklar tamam,dogum cantanda hazir gorduk :)) yuce allahim saglicakla hayirlisiyla oglunu kucagina almayi nasip etsin..dualarim seninle..hayirli haberlerini bekliyorum canim..kendine ve arman'a iyi bak emi? :))

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir isim seçmişsiniz.Adıyla yaşasın.Odasının büyük çoğunluğu sizin elinizden çıktığı için hem çok güzel hemde özel olmuş.Güle güle büyüsün odasında.

    YanıtlaSil
  12. canım hepsi çok zevkli ve harika güle oynaya sağlıklı mutlu ve huzurlu büyür arman inşallah seni ve babasını hiçç üzmez inşallah umarım görmeye de geliriz...

    YanıtlaSil
  13. Sağlıkla hayırlısıyla kavuşun bebeğinize... En güzel günlerini görün inşallah. Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin. Allah olmayanlara da nasip etsin...

    YanıtlaSil
  14. Odası ve odasına yaptığınız eşyalar ise harika oldu gerçekten. Renkleri çok beğendim. Bulut halılara ise bayıldım. Adıyla uzuun ömürler yaşasın:)

    YanıtlaSil
  15. Çoooooooooooook güzel olmuş.Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.Ben de bugün Şubat tatili vesilesiyle Adanaya geliyorum keşke tanışabilsek:))Annemler meşhur Hasan Usta civarındalar ya siz?

    YanıtlaSil
  16. hadi bakalım hayırlısıyla gelsin bakalım arman paşamız...hayırlı cumalar efendim..

    YanıtlaSil
  17. Sağlıkla gelsin inşallah tatlım...Adı gibi dürüst hayırlı evlat olsun,kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. arman ne kadar şanslı bir bebek. hayırlısıyla dünyaya gelsin ve gözleriyle görsün tüm bu güzellikleri büyüdükçe... sağlıklı, mutlu, başarılı bir delikanlı olduğu günleri de görürüz umarım:))
    sevgilerimle fundacım

    YanıtlaSil
  19. harika bir oda olmuş funda hanım :) hayırlısı ile ve de sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah..

    YanıtlaSil
  20. Arman'nın odası çok şık olmuş
    bu renklere bayılacaktır :)) şimdiden kutlarım canım merakla bekliyoruz.....

    YanıtlaSil
  21. Bebek odanız çok şirin olmuş... Ellerinize sağlık... Halı çok yakışmış. Lambanızın süsleri çok sevimli.

    YanıtlaSil
  22. Funda Hanım çok sevimli olmuş bebek odanız :) Ne güzel her yerde sizin emeğiniz var. Ellerinize sağlık. Rabbim bebeğinizi sağlık ve mutlulukla kucağınıza almanızı nasip etsin.. İnanın bende heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  23. Çok heyecanlı olmalısınız Allah sağlıkla ve kolay bir doğüumla kavuştursun bebeğinize. Odası harika olmuş ellerinize sağlık. Bu oadadan hep gülücükler duyulsun. Mutlulukla kullanın. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  24. Büşra Aktaş Güler: Canım, çok teşekkür ederim güzel dileklerine...

    serpil: Çok teşekkür ederim canım benim, inşallah..

    rüya: Çok naziksin canım, teşekkür ederim güzel dileklerine, sevgilerimle...

    cingifilli: Canım benim, hepimiz merakla bekliyoruz, inşallah sağlıkla gelir.
    Sevgilerimle...

    ♥pemb€sinti♥: Canım benim, inşallah, çok teşekkür ederiz..

    bir güzel çift: Teşekkürler canım benim, sorma çok heyecanlı bir hal aldı, sağlıkla gelir bebişlerimiz inşallah..

    mihrimah: Canım, çok teşekkür ederim güzel dileklerine, inşallah, sevgilerimle..

    ♥ Ç!lekl! ♥: Çok teşekkür ederim, inşallah canım..

    tuba: Canım benim, çok naziksin, teşekkür ederim, inşallah :)

    Nurdan: Çok teşekkür ederim, İnşallah, sevgilerimle..

    mor menekşe: Canım benim, çok teşekkür ederim güzel dileklerine, her zaman beklerim, çok da mutlu olurum, sevgilerimle..

    SARI MELEK: Amin inşallah canım, çok naziksin, çok teşekkür ederiz.

    annesininoglusu: Çok teşekkür ederim, inşallah. Öyle mii :) Tabi ki uygun olursam ben de isterim, biz Sepici civarındaki lojmanlardayız ( tahmin edersiniz ;)

    sema: Sağol canım benim, sizlere de..

    Aktuelmoda: Canım benim, çok teşekkür ederim, inşallah. Sevgilerimle..

    AsOrTiK: Canım çok incesin, çok teşekkür ederiz, inşallah. Kocaman sevgilerimle..

    Turta Tadında Yaşamak: Canım, çok teşekkür ederim, kocaman sevgilerimle..

    Yıldız: Çok teşekkür ederiz, sevgilerimle...

    Emine Dikmen: Çok teşekkür ederim :)

    Mihri Mah Sultan: Çok teşekkür ederim güzel dileklerinize, inşallah. Hepimiz çok heyecanlıyız, inşallah hayırlısıyla gelir Arman'ımız :)

    YanıtlaSil
  25. Küçük paşanın odası çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Hayırlı doğumlar....

    YanıtlaSil
  26. ellerine sağlık herşey çok güzel olmuş. allah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  27. elleriniz dert görmesin inşallah, herşey biribirnden güzel maşallah

    Rabbim yar ve yardımcınız olsun.

    şimdiden, size hayırlı sağlıklı kolay bir doğumdiliyorum

    selam sevgi ve dua ile
    gamze

    YanıtlaSil
  28. ismi çok güzel,sağlıkla gelir inşallah :)

    YanıtlaSil
  29. Ellerinize sağlık çok güzel bir oda olmuş o çantaya bayıldım zaten son 2 aydır oralarda hazır garibim gel artık arman bebiş:)
    Bloguma uğrar mısın canım müsait oldugunda ödülün var:*

    YanıtlaSil
  30. Ne kadar da güzel bir isim, çok güzel gerçekten, sağlıkla doğsun, adıyla yaşasın inşallah :) yaptıklarınızı gün be gün takip eden biri olarak da, odanın son haline bayıldım, ellerinize sağlık, herşeyini çok güzel yaptınız gerçekten de.. perdeler ve avize favorim, kesinlikle deneyeceğim :) bu arada, bebişi beklerken, son günleriniz de rahat geçer, doğuma da, fotoğraflarınızdaki o güzel gülüşünüzle gidersiniz umarım:))

    YanıtlaSil
  31. Adıyla yaşasın minik bebiş...Odası da pek cici...Büyük bir emek harcanmış maşallah...Noldu acaba bebiş geldi mi?

    YanıtlaSil
  32. çok güzel olmuş arman bebeğin odası güle güle kullansın odasını:)Bayıldııım:)

    YanıtlaSil
  33. Arman bebek sağlıkla büyüsün o güzel odada.. :))

    YanıtlaSil
  34. Canım ismiyle yaşasın bebişiniz Allah analı-babalı büyütsün. Odası çok güzel olmuş ellerinize emekelrinize sağlık :) Sağlıklı, mutlu bol kahkahalı günleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
  35. allah kucağınıza almayı nasip etsin bu güzel isimli bebeği:)
    odası çok şirin ,çok güzel ,güzel günler dilerim bu odada size:))

    YanıtlaSil
  36. ne kadar güzel bir oda cıvıl cıvıl ve el emeği kokuyor buram buram.maşallah öok beğendim yaptıklarını hemen de izlemeye aldım zaten.bir anne adayı olarak esinlenebileceğim şeylerle dolu bir blog.daha ne istenirki:)))

    YanıtlaSil