23 Kasım 2011 Çarşamba

ÇİÇEKLİ TAÇ

Lohusa döneminde kullanmayı planladığım bu sabahlık-terlik takımıma bir de uygun renkte taç yapmak istedim. Nasıl bir şey yapacağımı düşünürken günlük de kullanabileceğim böyle hoş bir çiçek çıktı ortaya.


Yapılışına gelince 10 cm boyunda ve beşer tane kestiğim toz pembe ve kırık beyaz kurdeleleri, yuvarlak kestiğim beyaz keçenin üzerine fotoğrafta gördüğünüz şekilde önce pembe kurdeleleri sonra beyaz kurdeleleri sırasıyla, sıcak silikon kullanarak yapıştırdım. Kullanmadığım bir tokadan çıkan pembe incili topu da yine silikonla kurdelelerin tam ortasına yapıştırdım.


9 yorum:

  1. çok cici olmuş ama bence hem fotoğraflarına hemde bloğuna artık bir nazar boncuğu koymanın vakti geldi de geçiyor gibi:)

    YanıtlaSil
  2. cok hos olmus ellerine saglık sabahlıgada bayıldım kokos bi anne olucaksınız galiba masallah allah nazardan saklasın sizide bebegide

    YanıtlaSil
  3. Canım benim çok şık bir taç olmuş :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir takım olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. mor menekşe: Çok teşekkür ederim canım :) Doğru söylüyorsun aslında :)

    feyza: Çok teşekkür ederim güzel dileklerinize :)

    Yeşim: Canım, çok teşekkür ederim..

    Deniz: Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. Taç çok pratik ve güzel ellerinize sağlık. Ama ben sabahlığa da terliğe de bayıldım. Güle güle kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Dasha: Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba,
    acaba sabahlık ve terliğin markası nedir? gerçekten çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Ben Loya'dan almıştım, uzun zaman oldu. Marliyn miş markası ;)

      Sil