13 Haziran 2011 Pazartesi

KONYA’DAN BAŞLADIK, ŞİMDİ ANTALYA’DAYIZ

Cuma günü itibariyle 24 günlük tatile çıkmış bulunmaktayız. İlk olarak Konya’dan başladık ve Cumartesi sabahı yola çıktık saat 1.00 gibi Konya’daydık. Otelimizi ayarlayıp, arabayı bıraktık ve hemen bir taksiye atlayıp (bir arkadaşımın tavsiyesiyle) Havzan Etli Ekmek’e gittik. Şipariş vermeden önce diğer masalardaki pideleri görünce çok şaşırdık, çünkü pideler masaların uzunluğundaydı. Neyse bizim de etli ekmeklerimiz geldi ve gerçekten çok da güzeldi, Konya’ya yolu düşenlere kesinlikle tavsiye ederim.

Yemekten sonra hemen Mevlana’ya gittik. İsterseniz giriş ücretine ilave olarak sesli rehber sistemi alabiliyorsunuz. Gezdiğiniz her yerde numaralar var, numarayı tuşlayıp ne anlattığını kulaklıktan dinliyorsunuz. Biz de aldık fakat çok da gerekli bir şey değil, gezdiğiniz yerdeki numarayı tuşluyorsunuz ney sesleri eşliğinde gereksiz uzunlukta bilgi verirken siz 4-5 numarayı geçmiş oluyorsunuz.bir de Mevlana’nın yaşadığı bazı anlar canlandırılmış ama maalesef yine fotoğraf çekmek yasaktı. Özetle güzel bir ortam, gezilip görülmeli.

Bu da Mevlana'dan aldığım kolyem

Mevlana’dan sonra biraz şehir turu biraz da alışverişten sonra otele geçtik ve o gece orda kaldıktan sonra sabah kahvaltımızı yapıp Antalya yoluna çıktık.

Çay molası verdiğimiz yer çok hoştu, sahibi mekanın masa ve sandalyelerini bile kendisi yapmış, manzarası da çok güzeldi, çayı da..

Pazar günü itibariyle Antalya’daki otelimize yerleştik, en üst kattayız ve odamızın manzarası ha-ri-ka :)

Haftaya Cumartesi'ye kadar biz buradayız fırsat buldukça yine görüşürüz, hepinize kocaman sevgilerimle...