2 Nisan 2018 Pazartesi

ANKARA’DA İLK BAHAR

Sekiz ay oldu, artık alışmaya başladık sanırım Ankara’ya da. Burada ilk baharımız… Havaların ısınmasıyla birlikte artık dışarıda daha çok zaman geçirme şansımız oluyor, daha çok gezmeye daha yeni yerler keşfetmeye başladık. Hele de bu hafta sonu havanın güzelliği neydi öyle… Bahar bütün güzelliğiyle ‘ben geldim’ diyordu sanki.
Bir ara arabayı da bırakıp çocukların elinden tutup bulunduğumuz semtte şöyle bir çarşı turu yaptık. Şaka gibi gelebilir ama inanın buraya geldiğimizden beri kendimi en mutlu hissettiğim anlardan biriydi benim :) İki yıl Tunceli’den sonra, çocuklarımızla birlikte özgürce sokaklarda yürümeyi özlemişim gerçekten. Şükürler olsun bugünümüze dedim hep… Allah’ım geride kalanlara zor durumda olanlara yardım etsin inşallah.. Nerede yaşıyorsak ve hangi şartlarda olursak olalım içinde bulunduğumuz durumdan mutlu olabilmeyi bir nebze de olsa başarabiliyorsak ne ala hepimize...




3 yorum: