1 Mart 2013 Cuma

BU HAFTA BİTERKEN


Son günlerden kalanlar bunlar…

1. Renklerini çok beğenerek, annemden topladığım orlon ipleri değerlendiriyorum. Akşam tv izlerken yaptığım kadarıyla böyle bir şey çıktı. Çok eğlenceli, her renkte yeni bir güzellik çıkıyor.
2. Kitapçının önerisiyle aldığım ve yeni okumaya başladığım bir kitap, İncir Kuşları…
3. Arman’dan sonra sinemadan uzak kalınca evde dvd keyfine başladık. İlk olarak Sex And The City 2 ile başladık. Evet itiraf ediyorum ikincisini izlemekte geç kaldım ama çok eğlendim ya, son günlerde en çok güldüğüm akşamdı :) Sarah Jessica Parker’ın birbirinden güzel kıyafetlerini her zamanki gibi çok beğendim ;)
4. Bu defa da damla çikolatalı kaşık kurabiyeler
5. Bir arkadaşımın, Arman’ın doğum günü için aldığı tatlı kıyafetlerden sonra Soobe ‘nin çocuk kıyafetleri ilgimi çekmeye başladı. Bu da Arman’ın oduncu gömleği…
6. Evimize geldiğim gibi balkonumuza yeni çiçekler diktim şimdi yerlerine alışma aşamasındalar. Adana’da artık iyice kendini hissettiren güneşten sonra baharın en güzel habercileri birbirinden güzel çiçekler değil mi?

Ve en sevdiğim mevsim geldi nihayet, sıcağın en tatlı hali, pırıl pırıl güneş, ılık esen rüzgarlar, rengarenk çiçekler, taze toprak kokusu, kuş sesleri eşliğinde balkonlarda başlayan kahvaltılar , çaylar... Yaşasın İlkbahar :)

20 yorum:

  1. sizi takip etmek çok zevkli :) ayrıca memleketlim olarak ayrıca bir sempatim var size.
    armanı benim için öpün olurmu. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Büyük bir zevkle, öpüyorum, sevgiler...

      Sil
  2. baharı ben de severim ama kışın yeri ayrı bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğukla hiç aram yok, bu yüzden de Adana'yı seviyorum, topu topu 3 ay soğuğu var o da hiç eksilere düşmeden ;)

      Sil
  3. HER ŞEY ÇOK GÜZELDE:)) ANNENDEN İPLERİ GETİRMENNN NİYE GÖTÜRÜRSÜNÜZ YAVRUM EL İŞLERİMİZİ İP GİDER PUL GİDER PONCUKLAR GİDER ALIN KENDİNİZ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneden her şey gelir.. Zaten anneden geldiği için güzeldir!

      Sil
    2. Aynen öyle Simge'ciğim, onlarda ki bir başka oluyor :) Her gidişimde gözüme kestirdiğim ne varsa topluyorum :)

      Sil
  4. SİZ GİBİ KUZULARA FEDA OLSUN İPLER

    YanıtlaSil
  5. orlonların renkleri cıvıl cıvıl .. bahar gibi :) Musmutlu baharlar dilerim size

    YanıtlaSil
  6. Peki ne olacak bu renkli orlon iplerinden :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaydanlık altlığı gibi, küçük bir örtü ;)
      Sevgiler..

      Sil
  7. bizim buralara henüz bahar gelmedi ama kıskandım biraz:))hele o balkonda kahvaltı kısmı beni derinden vurdu:)))kurabiyeler de tam süper hani...eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oralara biraz geç gelir bahar, bilirim canım :) Teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  8. minik erkek kıyafetleri artık çok daha başka dikkatimi çekiyolar ama çokkk ciciler güle güle kullansın armanito :))

    YanıtlaSil
  9. Oglusunun gomlegine bayildim canim,rengarenk seylerle ugrasmaya bayilan ben bayildim yine:-) paspasmi yapicaksin canim,kurabiyelerin kokusu buraya geldi,ciceklerle ugrasmak zaten cok keyifli,ve gercekten yaz gibisi yooook:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım çaydanlık altlığı gibi küçük bir şey olacak, eskiden çokça gördüğümüz bu tarz paspaslar hoşuma giderdi aslında ama çok kullanışlı olduğunu düşünmüyorum, yoksa zevkli bir iş bu ;)

      Sil
  10. Bende çok eğlenmiştim. sex and cityi izlerken. Artık arkadaşım gibi olmuşlardı. Kaç sezon devam etti bilmiyorum. Biryerlerde kaldım :)

    YanıtlaSil