23 Ağustos 2017 Çarşamba

MAYO ZAMANI


Yıllardan sonra ilk defa bu sene bikiniden ziyade mayolara takılıyor gözlerim. Tek parça modeller daha çok ilgimi çekiyor hele de bu sezonun en hoş detayı fırfırlılar…





1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8

Farklı mayo modeli aradığınızda karşınıza genelde uçuk fiyatlar çıkıyor. Ayrıca senede bir-iki hafta giyilebilecek olması ve de denizde-havuzda bozulacak bir ürün için o kadar yüksek rakamlar ödemek de bana pek mantıklı gelmiyor. O yüzden yurt dışı alışveriş sitelerinden getirtmek bana oldukça uyguna geliyor. Bunlar benim favorilerimden bir kaçı… Beden ölçülerini soracak olursanız, verilen tablodaki ölçüleri dikkate alarak beden seçerseniz bir sorun olacağını zannetmiyorum ;)

2 yorum:

  1. Ben mayoyu görüntü olarak çok severim ama hiç giyinmezdim. Takiii iki çocuk sahibi olupta göbeğimi eritemeyince bu birbirinden şık mayoları da giymek zorunlu vede keyifli oldu 😍😚😚 Her şerde bi hayor vardır derler ya, bende mayo keyfini sürüyorum şimdilerde 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️ Anne olduktan sonra hemen hemen tüm kadınların yaşadığı bir durum bu, hepimizin ortak noktası 🙈😁

      Sil