30 Mayıs 2014 Cuma

BUMERANG DENEYİM GÜNLERİ-ADANA BULUŞMASI


Hürriyet Bumerang Deneyim Günleri kapsamında yapılan blogger etkinliklerinden biri de Çarşamba günü akşamı Adana’da gerçekleşti. Uzunca bir zamandan sonra (yani oğlumdan sonra) hem akşam ve hem de yalnız çıktığım ilk akşamdı sanırım. Çok eğlendiğim ve birbirinden güzel insanlarla tanışma fırsatı bulduğum bir gece oldu. Öncelikle Bumerang ekibine sonra da misafirperverliği için Maki Restoran’a çok teşekkürler…








Bumerang’ı henüz tanımayanlar için; Bumerang Hürriyet bünyesinde kurulmuş blog ve web sitelerini destekleyen bir network projesi. Bir web sitesi, blog ya da forum sitesi sahibi iseniz siz de Bumerang’a hemen üye olup aramıza katılabilirsiniz ;)

14 yorum:

  1. Harika bir aksamdi:) Paylasim icin ayrica tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekren cok guzel bi akşamdı.Bumerangı Adana da görmek çok mutlu etti bizi.Sizinle de tanısamadık umarım bugün tanısırız.Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cevap yazana kadar tanıştık bile Merve ;)

      Sil
  3. Güzel bir akşamdı.. Katılan herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir etkinlik oldu herkese teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl güzel, eğlenceli bir akşamdı ya. Herkese teşekkürler, fotoğraflar da müthiş canım (:

    YanıtlaSil
  6. selam...
    hürriyet bumerang adana toplantısı hakkında yaptığım post
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.co.uk/2014/06/adana-da-hurriyet-bumerang-blogger.html

    YanıtlaSil
  7. Fundacım çok güzel vakit geçirmişsiniz, Bumerang'ın Adana'ya gelmesi müthiş bir şey.
    Umarım gelecek sefere bana da kısmet olur.
    Seni takibe aldım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Tanışabildiğim ender kişilerden olduğun için benim için yerin ayrı :) Bol bol sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ne güzel bir etkinlik olmuş ben de Mersindeyim yeni bir bloggerim bir daha buluşursanız beni de çağırır mısınız :) Bu arada bloğuma beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil