11 Kasım 2013 Pazartesi

SONBAHARDA


Sonbahar’ın en güzel yanı, hala böyle hafif giysilerle gezebiliyor olmak bence. Hele ki güneyde çok daha güzel geçiyor sonbahar. Gündüzleri yazlıklardan gidiyoruz hala, akşamüstü de bir trençkot yetiyor. Yazlık parçalara hırka veya bot eklemeyi daha çok sevdiğimi de fark ettim bu arada. Mümkünse biraz daha uzun sürebilir bu sonbahar…




Saçlarımı da biraz kestirdim sonunda, bu defa farklı olarak, katlı değil düz..


elbise-adl / trenç-zara / bot-gön / çanta-h&m

6 yorum:

  1. saçıNıN kesimi düz föNü saNa ayrı bi hava katmış caNım güzeL ve keyifLi güNLerde kuLLaNmaN diLeğiyLe...

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok seviyorum bu havaları böyle devam etsin....

    YanıtlaSil
  3. elbisenizin desenine ve çantanın uyumuna bayıldım. çok yakışmış

    YanıtlaSil