27 Eylül 2013 Cuma

NEON SARI

Sonbahar’ın gelişiyle birlikte taytlar yeniden ortaya çıktı ve tabi ki soğuk havaların vazgeçilmezi siyahlar… Araya biraz renk katmak için ise neon renkler birebir. Yine, yeni gelenlerden neon sarı trençkotumu dünkü gezmelerde kullanıma açtım.

trench coat-sheinside / tayt- richberry / ayakkabı-koton / çanta,kolye-mango

Tatilden geri kalan birkaç günümüzü de biraz gezmelere ayırmaya karar verdik, dün sabah Sakarya’dan ayrıldık ve bir günlük Eskişehir molası verdik. Daha önce de bahsetmiştim, Eskişehir’in manevi bir değeri var bizde, bu taraflara geldiğimizde uğramadan geçemiyoruz, dün öğlen oradaydık. Özellikle Çarşamba günü gitme sebebim çarşamba pazarına uğramaktı, ilk olarak pazarı güzel bir gezdim. En son bundan 4-5 yıl önce gitmiştim herhalde, üniversite yıllarında değişmez adresimizdi, yeri değişmiş ama hala aynı güzellikteydi.
Sonrasında Adalar’da bir çay molası, Doktorlar’da biraz alışveriş, Espark’ta bir akşam yemeği ile günü bitirdik.

Daha önce bu yazımda bahsetmiştim, Namlı Otel’in kahvaltısını denemek istediğimi, bu sabah kahvaltıda oradaydık. Namlı kahvaltı tabağını denedik, komple kahvaltı malzemeleri satan bir dükkana göre basit ve lezzetsizdi, beğenmedim.

Sabah kahvaltısı sonrasında yine yollar düştük, şimdi Ankara’dayız.