31 Temmuz 2013 Çarşamba

BEYAZ PANTOLON VE TURUNCULAR

Yaz dolabının vazgeçilmezleri arasında beyaz pantolon ama beyaz pantolon alırken vücudunuza uygun kesimi bulmak da çok önemli bence. Aksi takdirde oldukça kötü bir görüntüye ulaşabilirsiniz, hele de biraz kilo fazlanız varsa.
Ben, uzun zamandır aradığım kesimi buldum sonunda :) Hem de ihraç fazlası ürünler satan bir mağazada, oldukça da uygun bir fiyata.

Ve beyazlara biraz turuncu ekleyerek giydim, malum sıcak renklere fazlasıyla zaafım var ;)


Bu arada, “emzirmeyi bıraktıktan sonra kilo alınıyor” yargısının aksine ramazan ayı başladığından beri yaklaşık iki kilo verdim :))




tshirt-vero moda / çanta ve pantolon-zara / ayakkabı ve kemer-koton / gözlük-accessorize / fular ve kolye- sosyete pazarı

16 yorum:

  1. Çok şık olmuş :) Turuncu enerji veriyor, ne güzel hem de yakıştırmışsınız kendinize :)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim. bence beyaz ençok turuncu ve turkuaz la canlanıyor, parlıyor. sizde de gayet enerjik , canlı ve şık durmuş ...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, emzirmeyi nasıl bıraktınız acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arman'ın 1,5 yaş yazısında da bahsetmiştim mecburen bırakmak zorunda kaldığımdan birden kestim. Süt birikmesi biraz zorladı, o da yavaş yavaş azalarak bir haftada rahatladı ;)

      Sil
  4. Funda hanim çok hoş olmuş giydikleriniz sizden ricam bir yazinizda da Arman un gün boyu yedikleri ve ona pisirdiklerinize yer verir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Arman'a bizden çok da farklı olarak bir şey yapmıyorum, biz ne yiyorsak o da onlardan yiyor. Sadece salçalı, baharatlı yemeklere baharatlarını koymadan önce Arman'ın yemeğini ayırıyorum. Her öğün aralarında farklı meyveler veriyorum, hazır meyveli yoğurtlar yerine kendim hazırlıyorum. Aklıma gelenler bunlar...

      Sil
  5. beyaz ve turuNcu uyumu eNerji doLusuN :)

    YanıtlaSil
  6. Çok yakışmış,güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı bir kombin, güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  8. çok cicisin şekerim
    mekanda ayrı bir güzel

    YanıtlaSil
  9. çok şık bir kombin olmuş, ben de yeniyim, bloğuma beklerim... :)

    YanıtlaSil
  10. cok guzel olmus turuncu kolyene bayildim

    YanıtlaSil
  11. Beyaz ve turuncu yakışmış.Bu arada sen bu aralar az yemişsin,çünkü bebek emzirmek günde 500 kalori yakar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Yine bilimsel bir açıklama ! ;)

      Sil