20 Mayıs 2013 Pazartesi

HAFTA SONU: SOĞUKSU’DA ALABALIK


Pazar günü bahçede, babamın hazırladığı nefis bir kahvaltı üzerine güzel bir öğle uykusu çektikten sonra, babamın sık kullanılanlar listesinde bulunan, Soğuksu’daki Doğan Alabalık’a gittik. Fotoğrafta da görüldüğü gibi yeşillikler içerisinde, sakin, doğal bir ortam. Balıklar taze, çıtır çıtır kızarmış (isteğe göre güveçte kaşarlı da yapıyorlar, bir dahaki tercihim bu olacak), salata (önceden hazırlanıp beklemiş değil) taze sebzelerden yeni hazırlanmış, taze taze köy ekmeği, üzerine sınırsız çay, güzel bir servis, daha ne olsun. Yolunuz düşerse tavsiye ederim ;)










Adres:Soğuksu Köyü Geyve/Sakarya

11 yorum:

  1. nefis görünüyor gerçekten canım afiyetler olsun
    iyi haftalar

    YanıtlaSil
  2. Ah be Fundacım... Soğuksuya öyle yakın öyle yakın ki benim yaşadığım yer :(
    Bir daha niyetlendiğinizde direkt bana gelin, hem herşey bedava :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi, çok sevinirim Banu hanım, o zaman ilk fırsatta bir çayınızı içmeye geleceğim ;)

      Sevgilerimle...

      Sil
  3. :)) son foto hoş olmuş, aklımızda bulunsun bu mekan...

    YanıtlaSil
  4. AYAKKABILARIN ÇOK HOŞ. YERDE NE GÜZEL SOĞUK SOĞUK YAKLAŞAN SICAKLARA BİREBİR

    YanıtlaSil
  5. kombinlerinizi v paylaştıklarınızı yakından takip edityorum.ben de sizi bloguma beklerim.eklerseniz sevınırım
    http://nazli-ca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Funda hnm
    Sakarya çok güzel gerçekten sizi ilgiyle takip ediyorum
    ayakkabılarınıza bayıldım nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim acaba bende böyle bir model arıyordum çünkü
    tşk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Teşekkürler.
      Aşağıdaki linkte ayakkabılarımdan bahsetmiştim ;)

      http://fundaceyhanla.blogspot.com/2012/07/lovely-shoes-alisverisi.html

      Sil
  7. Burayı gidilecek yerler arasına kaydettim.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil