2 Mart 2012 Cuma

KIRK GÜNÜMÜZ DOLDU

Dün itibariyle Arman’ımla kırk günümüzü doldurduk nihayet. Yine yarı kırkımızdaki gibi önce oğlum sonra da ben banyolarımızı yaptık ve kırk uçurmalara gittik oğlumla. Yine bebeğime yumurtalar verdiler, o günümüzün anısına güzel de bir hediye. 40 gününü dolduran bebeğin artık yavaş yavaş uyku ve beslenme düzeninin de oturmaya başlayacağını söylüyorlar inşallah öyle olur çünkü hala oturmayan uyku düzenimiz dışında her şey çok güzel. İlk günden bu yana çekilen fotoğraflarındaki değişimi görmek bile harika.


Bana gelince doğum öncesi kıyafetlerime yavaş yavaş dönüş yapıyorum ama hala gitmesi gereken 4-5 kilom var onlar da zamanla gidecek inşallah :) Kırmızı çiçekli kolyemi de dün gezmelere giderken taktım, yapılışını da burada anlatmıştım.

Güzel bir gün geçirdik bebeğimle ve lohusa tedirginliğimiz de ortadan kalktı, nihayet özgürüz :) Darısı daha nice sağlıklı, mutlu günlere…

13 yorum:

  1. maşallah fundacım her şey çok güzelll bebeğinde yavaş yavaş büyüyor. ne güzel allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  2. canlarım benim...ikinizde çok tatlısınız.daha nice kırklı günlere inşallah.ikinizide çok öpüyorum.maşallah size:))

    YanıtlaSil
  3. evet o ünlü 40 günün bitmiş olmasına çok sevindim.. birazcıkta olsa alışmıştır artık miniğin yeni ortamına.. şimdi de 6 ayı saymaya başlıcaksın.. sana kolaylar gelsin. :)) şaka şaka her halleri ayrı bir güzel.. sağlıkla büyüsün inşallah..

    YanıtlaSil
  4. Allahım allahım 41 kere maşallah canım. Sana o kadar çok özeniyorum ki işallah hamileliğim ve logusalığım sana benzer. Çok güzelsin maşallah. Oğluşundan Kocaman delikanlı olmuş canım artık ohooo 40 günlük olmuş :) İşallah sağlılı mutlu huzurlu olarak büyür bebişin. Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
  5. oyyy maaşşallah ikinizde süpersiniz kıyamam ya ne güzelde yatıyor

    YanıtlaSil
  6. Oyy yerim ben Arman Paşa'yı... Maşallah, sağlıkla büyüsün inşallah :) :)

    YanıtlaSil
  7. 41 kere maasallah cnm sana ve bebişine,sana da maasallah diyorum çünkü doğumdan sonra incecik kalmayı başarmışsın,benim gibi:)
    sevgiler..
    bana da beklerimmm:)

    YanıtlaSil
  8. maaşallah armana ve sana güzel günlerde büyüt ...

    YanıtlaSil
  9. maşallah hem sana hem armana, bu so yazında zayıflamış buldum ben de seni, annelik güzel bir ışıltı katmış yüzüne de

    YanıtlaSil
  10. canı gönülden tebrik ediyorum Fundacım.. nur topu gibi maşallah.. acılı günümde verdiğin destek için teşekkürler
    sevgilerimle
    seval

    YanıtlaSil
  11. Harika gorunuyorsunuz sen ve bebisin fundacim

    YanıtlaSil
  12. bütün blogu gezdim ve en güzel kısma geldi.prensimiz maşallah çok tatlı.allahım analı babalı sağlıkla büyümeyi nasip etsin.göğüs kalkanını hiç duymamıştım hemen eksik listeme ekledim çok korkuyorum göğüs yarasından çünkü.normal doğum yapmışsın ne güzel inşallah bana da nasip olur.ve maşallah kırkınız çıkmış inşallah biz de görürüz o günleri.bizim için de son 7 hafta.

    YanıtlaSil