28 Şubat 2011 Pazartesi

HAFTA SONU SAKARYA’DAYDIK

Daha önce bahsetmişmiydim hatırlamıyorum ama benim canım ailem Sakarya’da yaşıyor. Buralara kadar gelmişken onları da ziyarete gittik bu hafta sonu. Havalar biraz soğuk olsa da çokça keyifli bir hafta sonu geçirdik. 
Adapazarı’na kadar gitmişken ıslama köfte yenilmeden de gelinmezdi tabi ki. Eğer yolunuz Adapazarı'na düşerse denemenizi mutlaka tavsiye ederim. Islama denmesindeki sebep kemik suyu, zeytinyağı ve pul biberle hazırlanan sosta ıslatılmış ekmeklerle tüketilmesi. Bu sosa "ıslama suyu" deniyor. Ekmek dilimleri bu sosa batırıldıktan sonra köftelerle birlikte ızgarada pişiriliyor. Çok nefis olup, afiyetle yeniyor. 


Bu da cumartesi günü evimizin bahçesinden bir kare..


Bu da pazar günü Kent Park'ın bahçesinden...


Çok da güzel iki gün geçirip, birazcık da gribal enfeksiyon belirtileriyle dün gece Ankara’ya dönüş yapmış bulunmaktayız.. 

Hepinize sağlıklı günler dileğiyle, sevgiler...

4 yorum:

  1. funda yine gezmelerde ooh oh..ay evet ben hatırladım ilk oyuncak denemelerindi yanılmıyorsam..yalnız ben o tavşanı yerim yeriim ne şeker bi bebek o öyle güleç yüzlü, maşşallah ona..güzel günlerde oynasın inşallah..
    öpüyorum fundacım..

    YanıtlaSil
  2. demek bir yerderde karşılaşabilirmişiz. :)

    YanıtlaSil
  3. canım benim ya doyamadık ki sana... özledik ama:(

    YanıtlaSil
  4. bence yetenek ve akıl gerektiren bir iş

    YanıtlaSil