7 Şubat 2011 Pazartesi

GÜNEŞLİ VE GÜZEL BİR HAFTA SONUYDU

Çok güzel bir hava vardı hafta sonu. Cumartesi sabahı sevgili arkadaşlarımızın daveti üzerine müthiş bir kahvaltı ile başladık günümüze. Sonrasında MyBilet’ten 1-2 hafta önceden aldığımız tiyatro biletlerimizle “Kısmet” oyununu izlemeye gittik. Bu yıl güzel filmler çıktığından sanırım tiyatroya gitmeye fırsat kalmamıştı. Ama özlemişim. Tiyatronun farklı bir tılsımı olduğunu düşünüyorum ben. Oyuncuların biraz abartılı oynaması dışında oyun da güzeldi diyebilirim. 

Oyundan bir kare..


Ve oyun çıkışı..


Akabinde biraz gezme biraz alışveriş ve sonrasında yorulmayla Pizza House ta bulduk kendimizi. Teriyaki soslu tavuk ilgimi çekti mönüde, çok beğendim, sizlere de tavsiye etmek isterim. Çünkü ben bu tadı keşfetmekte biraz geç kaldığımı düşündüm. 


Umarım hepinizin hafta sonu da güzel geçmiştir, son olarak tekrar ben ve sevgilerimle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder