13 Ağustos 2012 Pazartesi

MERCAN RENGİ PEPLUM BLUZ


Önceki yazılarımda bahsettiğim peplum bluzumu, rengini çok beğendiğim ama bir türlü kıyamadığım mercan rengi kumaşımdan diktim. Zaten küçük bir parçaydı ama her miliminden faydalandım. Burda dergisi şubat 2011 sayısındaki 101 numaralı modelden çalıştım. Aslında bir elbise kalıbıydı ama ben sadece gövde kısmını kullandım, yaka derinliği oldukça abartıydı onu da 5-6 cm yukarı çektim. Kumaşım az olduğu için peplum kısmını da yarım kloş olarak çalıştım. Kenar bitişleri için yaka ve kollara pervaz kullandım. Bütün kenarları da elde bastırdım.



Bu arada saçlarıma yine kıyamadım sadece birazcık kısaldılar…

27 yorum:

  1. çook cici olmuş, elerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel.... Bayıldım. Ben kıydım :) ama sevemedi. Olsun çok kırılmışlardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sonradan üzüleceğime eminim ben de ;)

      Sil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık sana da çok yakışmış güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. gsyet hoş olmuş şeker, kırmızının asilliği...

    YanıtlaSil
  5. Cook ama cok beğendim ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık çok güzel olmuş sizede bu renk çok yakışmış güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuş ellerine sağlık iyi günlerde kullanman dileğiyle canım...sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Doğumdan sonra hemen kalıbını istiyorum canımmm :)

    Buı ne güzellik yahu böyle.Tütütütütü nazarlar değmesin öpüyorum kocamanından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bebişine sağlıkla kavuş da gerisi kolay tatlım :)

      Çok naziksin canım benim, teşekkür ederim..

      Sil
  9. çook güzel asil bir durusunuz var cok begenıyorum... Ayrıca bu model ve bu kumas cok iyi bir uyum sergılıyor ellerinize sağlık:)

    http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. rengiyle modeliyle çok ciciolmuş sanada çok yakışmış güle güle giy...
    umarım burdanın bu sayısını bulurum :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, inşallah canım ;)
      Sevgiler...

      Sil
  11. merhaba ben sitenizi yeni keşfettim bluz harika olmuş size de çok yakışmış yapım aşamalı dikiş postları hazırlasınız keşke ne güzel olur ben de kendi kendime öğrenmeye çalışıyorum da mesela elde bastırdım demişsiniz ya nasıl oluyor nasıl yapılıyor ara ara resimli olarak paylaşsanız eminim çok kişi faydalanır
    bluz da siz de gerçekten harika görünüyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım aklımda olsun ;) Çok da teşekkür ederim..

      Sil
  12. çook güzel olmuş tatlım güle güle giy:)) hemen ben de dikicem, senden kopya çekiceem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, hadi bakalım bekliyorum merakla :)

      Sil
  13. üzerinde çok güzek duruyor canım sana cok yakısmıs..iyi günlerde giy..:)birde ben dikiş dikebilsem:))

    YanıtlaSil
  14. Çok beğendim=) eline sağlık sevgili Funda..

    YanıtlaSil
  15. çk beğendim gerçekten ne güzel marifetlisin maşallah

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlık ben de diktim peplum bluzden bir tane :)
    http://zzeeyynnoo.blogspot.com/2012/08/peplum-bluz.html şu postumda yayınladım

    YanıtlaSil