2 Kasım 2011 Çarşamba

EMZİRME ÖNLÜĞÜ

Bu aralar bebek hazırlıklarımız tam gaz devam ediyor. Bu sabah itibariyle emzirme önlüğümüzü de hazırlamış bulunmaktayım. Emzirme yastığının artan kumaşından önlüğümüzü de dikerek emzirme malzemelerimizin takım olmasını da sağladık :)


Yapım aşamalarına gelince yine ölçüleri aşağıda veriyorum. Çok uzun olmasını istemediğimden ben kendi ölçülerime göre diktim.


Piyasadaki modellerde olan ön kısmında bebeği görmeye yarayan kısım için (ölçülerde 25 cm olan kısım) ben balen kullandım (tabi ki baleni biraz genişleterek). Balenin oval yapısı sayesinde o kısım daha havada duruyor. Boyun kısmındaki birleştirme için de cırt cırtlı bant kullandım. Ve son olarak yine emzirme yastığımızdaki kelebekten kondurdum.


20 yorum:

  1. eline sağlık, mağazalarda 25 tl şunceyiz :)

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş, her şeyi ile takım olacak sanırım, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın yastıkla da takım pek cici oldu:))

    YanıtlaSil
  4. isoon: Teşekkür ederim, dikmekte ne var dimi ama ;)

    .:Hobibox:.: Teşekkür ederim canım.

    annesininoglusu: Çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  5. Sayfanı 10 marifetten keşfettim. Bu önlük de çok güzel olmuş ellerine sağlık, ben yaka kısmına ne koyacağımı bulamamıştım, balen güzel olmuş :)Uçları sivri kalmıyor mu peki? batıyormu?

    YanıtlaSil
  6. Nilgün Komar: Çok teşekkür ederim..

    Gokce: Teşekkür ederim, yok canım sivri falan kalmıyor, hem kumaşın içinde hem de üstte duran bir şey olduğundan hiç öyle bir durum olmuyor ;)

    YanıtlaSil
  7. emzirme önlüğü dikmek aklımda benim de ve ben de yapabildiklerimi daha fazla para verip alma taraftarı değilim.kullanışlı oldu mu peki.bir de balen fikri süper

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim, oldukça kullanışlı canım, tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık.şu an ölçüleri aldım doğmamış bebbişime hazırlayacam:))

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık.şu an ölçüleri aldım doğmamış bebbişime hazırlayacam:))

    YanıtlaSil
  11. çok işime yarayacak teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. hemen deniyorum.. güzel paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Balen ne oluyor acaba bu büyük tuhafiyelere gitsek bulabilirmiyiz... elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuhafiyeye gitmenize gerek yok, sütyenlerde bulunan tel balen ;)

      Sil
  14. Çok iyi fikir gerçekten o kadar çok varki sütyen den çıkanlar :) adının balrn olduğunu bilmiyordum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuş ellerinize sağlık. Yalnız baleni nerelerden( tuhafiye) temin edebiliriz.

    YanıtlaSil
  16. Size çoook teşekkür ederim ölçülerini verdiğiniz için

    YanıtlaSil