1 Kasım 2011 Salı

EMZİRME YASTIĞI


Emzirme yastığının bir çok yerden çok kullanışlı olduğunu duydum ve ben de yapmaya karar verdim. Bu hafta sonu eşimle uğraşıp kendi kalıbımızı çıkardıktan sonra gidip kumaşını, fermuarını aldık. Yapım aşamalarına gelince ben önce astar diktim ve evdeki fazla yastıklardan birini boşaltıp içindeki pamukları doldurdum. Sonra da aldığımız kumaştan fermuarlı bir kılıf diktim. Yapmak isteyenleriniz varsa ölçülerini de veriyorum.


Kumaş olarak poplin tarzı bir kumaş kullanabilirsiniz, fermuarın boyu da en az 45- 50 cm'lik olmalı.

14 yorum:

  1. Çok cici olmuş, renkler harika, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık gayet güzel olmş :)

    YanıtlaSil
  3. pek cici olmuş.güzel günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  4. .:Hobibox:.: Çok teşekkür ederim.

    ► Hobihane ◄: Teşekkürler :)

    cingifilli: Canım, çok teşekkür ederim, inşallah..

    YanıtlaSil
  5. bende bebek yastığı yapacağım ilham aldım var olun:)))

    YanıtlaSil
  6. Canım sonunda bende yaptım :)) senin linkini ölçü olarak verdim umarım sakıncası yoktur.En kısa sürede de oyuncaklardan yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. İyi günlerde kullanın, tabi ki yok, oyuncaklarınızı da bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. merhaba;
    gerçekten yastık işe yarıyor mu bende dikmek istiyorum ama kullanmayacaksam zahmet çekmek istemem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok kullandığım şeylerden biriydi emzirme yastığı. Emzirme haricinde bebeği içine yatırabiliyorsunuz sağa sola düşme riski olmadan. Ve ilk oturma evresinde rahatça oturmasına yardımcı oluyor.

      Sil
  9. Seyahat yastıklarına benziyor dogrumudur baska bi özelliği var mi zira evde varken onunkullanalim :) ama bundanda diksek fena olmaz cok güzel görünüyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölçülerine bakarsanız seyahat yastığının küçük olduğunu anlarsınız. Üstteki yorumda da yazdım sadece emzirmek için değil, her aşamada kullandım ben bu yastığı. Teşekkür ederim..

      Sil
  10. Olculer tamamlandiktan sonraki halleri. Yapim asamasindaki kumasin keslme hali ve olculeri varsa yazmaniz gostermeniz mumkun mu?

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler isterseniz bir bakın bu sitede de ayrıntılı bilgiler var: http://www.hamilelikgebelik.net/emzirme-yastigi/

    YanıtlaSil