21 Eylül 2013 Cumartesi

ORMANPARK’TA KÖY KAHVALTISI

Sakarya’ya geldikten sonra ertesi gün, hastalıklardan da Bodrum’daki o kötü havadan da kurtulmanın hafifliğiyle felekten bir gün geçirdik, çekirdek aile olarak. Kahvaltı bile yapmadan çıktık. Orman Park’ın kahvaltısını duymuştum daha önce ama deneme şansımız olmamıştı. Kahvaltı yapmadan diyorum ama saat 12’yi geçiyordu ve malum o saatte kahvaltı  pek bulunamayabiliyor. Yine de bir şansımızı denemek istedik, kahvaltı saat 3’e kadar devam ediyormuş. Açık büfe kahvaltı kısmı oldukça kalabalıktı, pek ilgimizi çekmedi, biz köy kahvaltısı bölümüne geçtik.
Mekan gerçekten çok hoş, şehrin ortasında, alabildiğine yeşil ve sakin. Açık havada, ağaçların altında güzel bir köy kahvaltısı için harika bir ortam.


Açık büfe kahvaltı kısmı…

Köy kahvaltısına giden yol…


Ve oldukça zengin, göze de hitap eden bir kahvaltı sofrası…

Kahvaltılıklar, tereyağı, bal-kaymak, reçel, acuka, biberli lor peyniri, yine top biberli lor dolması (ben uydurdum bu ismi), zeytin, çeşitli peynirler…
Mıhlama, sucuklu yumurta, patatesli börek, karışık kızartma tabağı.


Ve en hoşuma giden şeylerden biri, sıcak sıcak gelen cevizli ekmek.


Yolunuz düşerse denemenizi tavsiye ederim ;)



Son olarak ‘Sade Kahve’ bölümüne geçerek kahvaltının üzerine güzel bir türk kahvesi içmeyi de unutmayın ;)

8 yorum:

  1. fundacım bodrum tatilin için çok üzülmüştüm geçmiş olsun tekrardan çabuk toparlayıp keyifli günler geçirdiğine sevindim ve mekana bayıldııım eğer birgün yolumuz düşerse gitmek isterim kendine çok ama çok iyi bak..

    YanıtlaSil
  2. Ben de duydum orayi ama gitmek nasip olmadi bu ovgulerden sinra gitmek sart oldu:-)

    YanıtlaSil
  3. burası çok ama çok güzelmiş...yolumuz düşse keşke:((

    YanıtlaSil
  4. merhaba :)
    bayıLırım köy kahvaLtıLarıNa :)

    YanıtlaSil
  5. sıkıntılı geçen bodrum tatilinden sonra süper bir kahvaltı olmuş mekanı cok beğendim bolu ya gidip geldikçe uğramak istediğim mekanlar içine ekeldim bile tşk ederiz Funda

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir yermiş gerçekten.umarım bir gün gidebiliriz.sevgiler.

    YanıtlaSil