17 Nisan 2013 Çarşamba

DOLAPLARDAN GELEN GÜZEL KOKULAR İÇİN


Dolapları, çekmeceleri açtığınızda etrafa yayılan mis gibi kokular için oda spreyleri, kokulu mumlar yerine size ucuz ve pratik bir tarif, sabun rendesi…


Kokusu hoşunuza giden el sabunlarını rendeleyerek keselere doldurun ve dolaplarınızın bir köşesine asın, çekmecelerinizin içine koyun. Ben kına gecemden kalma keselere dolduruyorum. Elinizde bu tarz keseler yoksa evdeki kullanmadığınız tüllerden kitap büyüklüğünde kareler kesip sabun rendesini doldurun, ağzını da bir iple bağladığınızda bu tarz keseler elde etmiş olursunuz.


Ben keselerimizi dün yeniledim, bugün dolapları her açtığımda mis gibi kokular yayılıyor etrafa…

Ayrıca hurçlardaki yorganlarınızın aralarına, kaldırdığınız kışlıkların-yazlıkların aralarına da biraz sabun rendesi serpiştirirseniz mis gibi sabun koktukları gibi güvelenmeleri de önlenmiş olur ;)

24 yorum:

  1. gerçekten çok iyi bi fikir:)

    YanıtlaSil
  2. fikir için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Harika fikir mutlaka denicem :)

    YanıtlaSil
  4. süper bir fikir! paylaşım için tebrikelr ve teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Kokusu sanki buraya kadar geldi negüzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  6. basit ve pratik fikirlere bayılırım elinize sağlık:) esraningezegeni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Cok guzel fikirmis gercekten ama sabunlar ufalanip dokulmuyo mu keselerden? Dokulmuyosa bende yapicam hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki dökülmez, delikli bir kumastan degil ki keseler.

      Sil
  8. ben her zaman sabunun kendisini kayardim,rendelemek hic aklima gelmedi,:) guzel bir fikirmis deniyecem mutlaka,hatta yarin opuldun canim:)

    YanıtlaSil
  9. harikasınız.. bende dolap kokusu arıyorum markettlerde. gecen a101 de vardı ama simdi yok. tam benlik olmuş.. ellerinize sağlık. Peki nekadar süre kalıyor kokusu dökülme filan yapıyormu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabuna göre bile degisebilir kalıcılıgı. Ama uzun süre gidiyor.

      Sil
  10. aa süper bende hep ararım ama nadir denk gelirim evdede bi dünya sabun varken süper oldu ama bu köına keseleri süper bence bi ulus yaptıgımda direk bunlardan alayım..

    YanıtlaSil
  11. çok iyi fikir gerçekten :) deneyeceğim :) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. fundacığım ayrıca ben kışlıkları kaldırır ken aralarına da serpiyorum naftalin kullanmıyorum çok çok etkili tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  13. Rendelemek harika fikir, bende butun olarak koyuyordum, birde rendesini deneyeyim bakalim nasil olacak. Opuldun hayat, cok sagol:))

    YanıtlaSil
  14. Funda'dan yine harika bir bilgi! :) Teşekkürler canım,harika!

    YanıtlaSil
  15. bende lavanta koyuyorum keselerle ama uçuupp gidiyor kokuları birde bunu denicem tşk.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bir fikir fundacım teşkkürlerr önce rengarenk mis kokulu sabunlar alıyorum sonra da hemen yapıyorum inşallah :)

    YanıtlaSil
  17. süper fikir zaten sabunları bütün bütün koyarım ben :) şimdi rendeleme zamanı o zaman :)

    YanıtlaSil
  18. cok super bır fıkrı gercı kalp sabunum hıc yok ama aklımda bulunsunnn cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bir teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. Hangi sabun kullandınız

    YanıtlaSil
  21. Hangi sabun kullandınız

    YanıtlaSil