10 Aralık 2012 Pazartesi

HAFTA SONU: GÖL KIYISINDA KAHVALTI


Adana’nın Çatalan Barajı civarı, büyük şehirlerde bulunması zor olan doğayla iç içe, harika manzarasıyla görülmeye değer bir yer. Ama daha öncede bahsettiğim, Adana’daki bir çok mekanda gördüğüm eksiklikleri bir kısmı burada da mevcut. Kıyı boyunca kahvaltı yapılabilecek bir çok mekan var (bir çoğunu denedik sayılır) ama bana göre hepsi vasatın altında. O güzel ortamın daha nezih mekanlarla güzelleştirilmesi gerek diye düşünüyorum. Adana’ya gelmeyi düşünüp mekan soran arkadaşlara yönelik ortalama bir mekandan bahsetmem gerekirse bir kişilik köy kahvaltısında;
-3 çeşit peynir
-2 çeşit zeytin
-domates,salatalık
-bal
-kaymak
-tereyağı
-çilek reçeli
-turunç reçeli
-sahanda yumurta ve yufka ekmeği var.


İsteğe göre sıkma ya da gözleme de var. Çayı da kişi sayısına göre çaydanlıkta isteyebiliyorsunuz. Beklentinizi yüksek tutmazsanız, Adana’ya geldiğinizde bu güzel manzarada, yapılabilir bir köy kahvaltısı. Fiyat konusuna gelince, (herkesin bileceği bir mekan olarak Mado’yla kıyaslarsam) Mado’dan fazla bir ücret ödemeniz gerekiyor, mekan, kalite ve hijyen kıyaslaması yapmak istemiyorum ;) Burası Çatalan Barajı'nın bitiminde bulunuyor, mekanın ismi de Boğaziçi...


Yine o civarda bulunan güzel manzarada birkaç poz…



14 yorum:

  1. Gerçekten manzarası çok güzel,hele ki arman'la daha da güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Vallahi hafta sonu biz de oradaydık baktım baktım Fundayı görürsem bi selam veririm Arman'ı da öperim dedim ama kısmet olmadı :)) bir dahaki sefere artık;) Ben de seninle aynı fikirdeyim,bu ikinci gidişimdi ama harika bir manzarada öyle aman aman bir yer göremedim..Yine de şöööyle göle karşı bir çay bile insanın içini açıyor... Selamlar sevgiler Fundacım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, bir daha ki sefere inşallah :)
      Sevgilerimle..

      Sil
  3. Armanın dişlerine maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah funda abla bu kuzucuk gün geçtikçe çok tatlılaşıyor burada olsaydı azıcık severdim o kuzuyu maşallah o dişleri göstererek gülmesine

    YanıtlaSil
  5. Oglusunun gogsunde yatisi:)) Iste hayata anlam katan poz bu, acikcasi daldim gittim size, diger fotolar silindi sayfadan sanki. Gulucukleriniz hic eksilmesin:)

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır seni takip ediyorum yazmak bugüne nasipmiş çok beğenerek takip ediyorum senş günde 3 kere fln bakmaya basladım post yayınladınmı die

    YanıtlaSil
  7. Yorumunuz icin tesekkurler. Bir gun prestijede gidebilirsiniz. Ozelliklede pazar gunleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prestije gittim ama kahvaltısını denemedim. Aklımda olsun.. Teşekkürler...

      Sil
  8. Canım bizde asmalı diye bir yere gitti gitmez olaydık. Senin gittiğin yer bizimkinin yanında lüks kaldı.

    YanıtlaSil