31 Mayıs 2012 Perşembe

SAMSUNG TELEFONUMA ELVEDA, MERHABA SONY ERİCSSON


Geçen yıl aldığım Samsung telefonumdan pek memnun değildim. Benim için tek artısı çift hatlı oluşuydu ama son derece kullanışsız bir telefondu. Geçenlerde eşimle konuşurken artık bana yeni bir telefon gerektiğine karar verdik. Ve işte yeni telefonum Sony ericsson xperia st18i pink.



  • Ekranı büyük ve yüksek çözünürlüklü 8.0 Mp. (benim dikkat ettiğim en önemli nokta)
  • HD kalite video çekimi var.
  • Dokunmatik ekranı oldukça hassas.
  • E-mail Desteği ile de artık maillerime, yorumlarıma bilgisayar dışında da bakabileceğim ;)

Daha önce hiç androidli bir telefon kullanmadığım için biraz zorlanıyorum şimdilik ama alışma aşamasındayım :)

4 yorum:

  1. hayırlı olsun canım.iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan.Android islemci kesinlikle cok kullanisli. Benim telefonumda da ayni islemci var ve cok memnunum. 2 yasindaki oglum bile kullaniyo artik o derece yani:))

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun.. Ben de Sony Ericsson Xperia Neo V kullanıyorum ve çok memnunum. Android sisteme hemen alışılıyor zaten. Çözünürlüğü yüksek olduğu için fotoğrafları artık telefonla çekiyorum, sonuç gayet güzel.:)

    YanıtlaSil
  4. benim eşimde bu telefondan almak istiyor. Biraz kullandıktan sonra olumlu yada olumsuz görüşlerini tekrar yazabilirmisin? güle güle kullan bu arada.

    YanıtlaSil