16 Ocak 2012 Pazartesi

39. HAFTA

Şu an itibariyle 39+3 günlük olmuş bulunmaktayız, kavuşmamıza da az bir zamanımız kaldı inşallah. Canım bebeğim hiç üzmedi beni geçirdiğimiz zaman boyunca. İnşallah doğduktan sonra da böyle gider. Ama görünüşe bakılırsa birazcık hareketli olacak. Perşembe günü de son kontrolümüz var bakalım bizi neler bekliyor :)
Onun haricinde aklımda yapmak istediğim ne varsa iyi ki de hepsini önceden yapmışım diyorum çünkü son 3-4 ay nasıl geçti hiç anlamadım. Bir de Cumartesi sabahı annem geldi, evimiz daha da bir renklendi sanki. Getirdiği eşyaların çoğu da kendisine değil, bebeğimize ait, bu yönden de bebeğimiz çok şanslı. Sağ olsun gelemeyecek olan herkes de bir sürü hediye göndermiş neyse ki biz çok fazla eşya almamıştık, bebeğimizin dolabı doldu şimdiden. İnşallah bebeğimiz sağlıkla sıhhatle gelir de hepsini giyer.
Son haftalarımızda olmamıza rağmen ben hala enerjimden hiç bir şey kaybetmedim çok şükür, bütün hafta sonumuz gezmelerle geçti :)





Bu pelerinimi de geçen haftaki gezmelerimizde almıştım, öndeki düğmesini pazar gezmelerimizde gördüğüm ve çok beğendiğim lastikli bir tokadaki sarı fiyonkla değiştirdim :)

21 yorum:

  1. uww artık eli kulağında. Sağlıkla gelsin bol bol fotoğraf çek. Sonra bakması hele o son dönemde olanlara çok zevkli oluyor.

    YanıtlaSil
  2. Kilo almamayı nasıl başardınn :) Maşallah çok güzel bir anne oldun :) allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım :)

    YanıtlaSil
  3. maşallahh.. Allah sizi nazarlardan korusun wallai, enerjiniz yüzünüze yansıyor.. Sağlıklı sıhhatli oğlunuzu kucağınıza alırsınız tez zamanda umarımm.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. canım inşallah bebeğini hayırla kucağına alırsın sevgiler

    YanıtlaSil
  5. inşallah her ikinizde sağlıkla,mutlulukla sevgiyle kavuşursunuz birbirinize...

    YanıtlaSil
  6. arkadaşm sağlıklı rahat bir doğum diliyorum sana..Bana da senin gibi enerjik bir gebelik çünkü bende 2,5 aylık hamileyim.çok şükür şuana kadar herşy yolunda müjdeli haberlerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  7. benim annemde tam 1 haftadır yanımda,keyfime diyecek yok :)aynen annem de gelmeden 3 koli kargolamıştı,kolilerden çıkanların çoğu torunu için :)ah annelik böyle bişey demekki :) bu arada oğullarımız güzelliğimize güzellik katmış bence,Maşallah sana...

    YanıtlaSil
  8. Allah hayırlısıyla tamamına erdirir inşallah, güzel günlere tüm ailenle :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. canım tez zamanda inşallah sağlıkla sıhatle ohh ne güzel annen de gelmiş anne kız anneanne anne ve torun olacaksınız ne güzel ..

    YanıtlaSil
  10. ALLAH hayırla tamamına erdirsin,artık çok az kalmış.

    YanıtlaSil
  11. İnşallah sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz. Ve sağlıklı, mutlu, huzurlu bir bebek olur :)

    YanıtlaSil
  12. Valla enerjin bir yana güzelliğinden de birşey kaybetmedin maşallah sana , sağlıkla doğsun inşlh

    YanıtlaSil
  13. Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında: Evet canım çok az kaldı, fotoğraf makinemle onu bekliyorum ben de :)

    Şenay- Doğam: Aslında aldım ama yine de çok teşekkür ederim güzel dileklerinize inşallah öyle olur, sevgilerimle..

    Aylin: Canım benim çok teşekkür ederim :)

    Turta Tadında Yaşamak: Çok teşekkür ederim, inşallah. Kocaman sevgilerimle...

    mihrimah: Amin, inşallah canım, çok teşekkür ederim, sevgilerimle...

    elbisem kokum: Çok teşekkür ederim canım inşallah..

    ► Hobihane ◄: Canım, çok teşekkür ederim. İnşallah sen de rahat bir hamilelik geçirirsin, sağlıkla kavuşursun bebişine :)

    bir güzel çift: Canım benim, çok tatlısın teşekkür ederim :)

    Maya: Teşekkürler tatlım, inşallah. Sevgilerimle...

    mor menekşe: Canım benim, inşallah, az kaldı bakalım :) Öyle olucaz artık :)

    Nilgün Komar: Çok teşekkür ederim :)

    Nisamu Style: Amin canım, inşallah.

    Didem'in Hayal Atolyesi: Amin, inşallah, çok teşekkür ederim güzel dileklerinize :)

    Mor Menekşe: Canım, çok naziksin teşekkür ederim, inşallah..

    YanıtlaSil
  14. ben de merak ediyordum acaba doğum oldu mu diye az kalmış çok heyecanlı sağlıcakla gelsin bebiş

    YanıtlaSil
  15. amanııın; o kadar zaman nasıl geçti biz de anlamadık.. Ben daha 6 ayım nasıl geçer diye bekliyorum..
    Sana şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum; sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  16. GeCe: Az kaldı inşallah, çok teşekkür ederim..

    CeReN: Zaman çok hızlı geçiyor gerçekten, sen de sağlıkla kavuşursun inşallah bebişine canım, çok teşekkür ederim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Maşallah kuzuma sağlıkla inşallah sevelim balımızı

    YanıtlaSil
  18. Masallah, az kalmis.Saglikla kavusun, ve her anin tadini cikarin.Inan öyle cabuk büyüyorlarki. Dilerim dogumda kolay ve sorunsuz gecer. ;)

    YanıtlaSil
  19. sağlıkla kucağına alıcaksın inşallah..çok da güzelsin maşallah..

    YanıtlaSil