21 Eylül 2011 Çarşamba

SÜS KABAĞI DİKTİM

Saksının önünde gördüğünüz küçük süs kabaklarını Sakarya’daki evimizin bahçesinde annem yetiştirmişti. Ben de küçük olanlardan dekoratif amaçlı birkaç tane almıştım. Fakat Adana sıcaklarına dayanamadılar sanırım bozulmaya başladılar. Bende içlerini açıp çekirdeklerini 1-2 gün suda beklettikten sonra 7-8 tanesini bu saksıya diktim, sadece bir tanesi filizlendi ve bir haftada bu kadar büyüdü. Bu kadar hızla büyümesi beni çok şaşırttı. Nasıl yetişir, gidişatı nasıl olur bilemiyorum ama bir şeyler yetiştirmek onların büyümesini izlemek çok güzel bir duygu :)


4 yorum:

  1. Resim çok hoş görünüyor
    bu kabakları ben de çok severim görüntüleri bir harika ama sanırım biraz geç kalmışsın dikmekte :(
    Şimdilik güzel bu sezon artık büyüdüğü kadar büyüsün bakalım seneye mart sonu gibi dikersin ve bu kabaklar bol su ister......
    Ben dede ilginç bir kabak tohuları var yeni aldım sayılır tohumları inşallah önümüzdeki yıl dikerim görüntüleri çok hoş ismide sarı istiritye yaz kabağı istersen sipariş verebilirsin blogumda nerden aldığımı yazmıştım fiyatları çok uygun çok kısa zamanda elinde oluyor tohumlar...
    Sevgiler........

    YanıtlaSil
  2. ayyyyyyy çok şeker yaaaaaaa çok sevimli, kesinlikle bir şeyler yetiştirmek çok farklı bir duygu =)

    YanıtlaSil
  3. Bir tohumun filizlendigini görmek beni cok mutlu eder ve onun büyümesini takip etmekte :)

    YanıtlaSil
  4. Yıldız : Ben de Adana'daki süren sıcaklıklara güvenerek ektim, bakalım olduğu kadar olur artık :) Fikir için de teşekkürler :)

    Mekila: Canım benim :)

    KelebekGibi: Benim de öyle inan canım, çok fazla şehir dışına çıkmamıza rağmen yine de olduğu kadar yetiştirmeye çalışıyorum ;)

    YanıtlaSil