8 Ağustos 2011 Pazartesi

ÖZSÜT’ÜN GÜLLAÇ’I

Ramazan Ay’ının en sevdiğim tatlarından biri de güllaçtır ama bu güzel tadı niye sadece Ramazan Ay’ında çıkarırlar onu da bilmem. Evde güllaç yaptığım sayılıdır aslında iki kişi olduğumuzdan, birer dilim sonrası kalıyor, malum evde yapıldığında iki günde tüketilmesi gereken bir tatlıymış. Bu nedenle de olsa gerek canımız istediğinde dışarıda yemeyi tercih ediyoruz. Özsüt’ün güllacına gelince, geçen yıl ki güllacını çok beğenmiştim 2-3 akşamda bir oradaydık. Ama bu yıl ki güllaçları pek de iyi değildi. Ben frambuazlı olanı denedim, canım kocacığım da her zaman ki gibi sade olandan yana kullandı tercihini. Sade olan daha iyiydi diyebilirim ama onda gül suyu kullanmamışlar, frambuazlı olanda gül suyu vardı ama onu da çok ince yapmışlar (çok eğlendiğim fotoğrafta da görüldüğü üzere:)


Ama ikisini birleştirirsek belki iyi bir şey çıkabilir ortaya :) Aklınızda olsun…
Sevgilerimle..

6 yorum:

  1. bizim de favori tatlımız: bolulu hasan usta da favorimiz:)) afiyet olsun, yarasın bebişe de:))

    YanıtlaSil
  2. güllaç yapmak nedense bana da çok zor gelmiştir, hiç denemedim, hazırlar var nasıl olsa, afiyet olsun size. :)

    YanıtlaSil
  3. bende çok seviyorum güllacı, afiyet olsun funda hanım.. sade olanı yedim geçenlerde ve aynı hayal kırıklığına uğradım ne yazık ki..

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun canım :) Özsüt'ün dondurmaları muhteşemdir tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Afiyet olsun canım ciğerim iki canlısın artık ye ye :)

    YanıtlaSil
  6. MODAVESAİRE: Canım, çok teşekkür ederim. Hasan Usta'nın güllacını da ilk fırsatta deniycem ;)

    Swotpisces: Teşekkür ederim :)

    Turta Tadında Yaşamak: Teşekkür ederim, damak tadımız benzer sanırım ;)

    Yeşim: Evet canım, dondurmasever biri olarak mado'nun da özsüt'ün de dondurmasını çok severim :)

    ♥pemb€sinti♥: :))Canım benim oohh yiyorum valla :)

    YanıtlaSil