30 Kasım 2010 Salı

GENİŞ YAKALI, BEYAZ HIRKAM

Bu hırkamı diktiğim 3 hafta kadar oldu aslında, fakat Adana’da havalar yeni soğumaya başladığından giyebilmek dün akşam kısmet oldu. Modeli Ekim Burda‘sında (Burda dergisi 2010) gördüm ve hoşuma gitti. Bende polar tarzı bir kumaş aldım ve diktim. Fazla uğraştırmadı. Zaten kalıbı 4 parçadan oluşuyor. Kumaşım biraz kalın olmasa katlanan ön parçaların temiz görünmesi için çift kat çalışacaktım astar olarak yani. Ama o zaman da çok kalın olacaktı. Böyle de güzel oldu. Sadece ön kısmını istediğimde kapatabilmek için kurdele eklemesi yaptım. Ama biraz daha ince, beğendiğim bir kumaş bulursam aynısından bir tane daha dikmeyi düşünüyorum, bakalım. Nasıl olsa kalıbı hazır. 

3 yorum:

  1. ben bloğunuzu yeni keşfettim harika işler yapmışsınız acayip beceriklisiniz çok özendim size bende biraz bişeyler yapıyorum ama siz çok iyisizniz bende uzun zamandır sürekli yatıyorum bunları gördükten sonra hemen işe koyulacağım ayrıca çok tatlısınız.

    YanıtlaSil
  2. bu hırkanın kalıplarını nerden edinebilirim???

    YanıtlaSil
  3. Canım çok naziksin, teşekkür ederim. Bu hırkanın kalıbı Ekim 2010 burda'sında, yaptıklarını ben de merakla bekliyorum canım. Çok memnun oldum, sana kocaman sevgilerimle..

    YanıtlaSil