22 Aralık 2017 Cuma

BİR TAVSİYE: FİSSLER DÜDÜKLÜ TENCERE

8-9 yıldır kullandığım düdüklü tencerem son zamanlarda biraz bozulma sinyalleri vermeye başlayınca ben de hemen yeni bir düdüklü tencere arayışına girdim. Aslına bakarsanız aklımda Emsan’ın cam kapak düdüklüsü vardı. İnstagram’daki arkadaşlarımdan önerilerini  yazmalarını istedim bu konuda. Fissler düdüklü tencere hakkında o kadar fazla güzel yorum geldi ki inanamadım. İlginç yanı ben bu markayı bu zamana kadar hiç duymamış olmam sanırım :) Hele ki pişirme süreleri hakkında gelen yorumları gördüğümde fikrim hemen değişti. Bir saatte pişirdiğim kuzu etini yarım saatte, 45-50 dakikada pişirdiğim nohutu 15 dakikada, 25-30 dakikada pişirdiğim mercimek çorbasını –ıslatmadan- 10 dakikada pişirdim. 5 dakikayla taze fasulyeye hala inanamıyorum mesela.




Benim aldığım model, VİTAQUİCK 6 litre



Ve kullanım klavuzundaki pişirme süreleri


Daha da kullandıkça detaylarıyla birlikte yeniden sizlerle paylaşıyor olacağım ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder