24 Eylül 2012 Pazartesi

HAFTA SONU İSKENDERUN KAÇAMAĞI

Daha önce de bahsetmiştim, bu yıl eşimin yoğun işleri yüzünden tatil falan yapamadık. Havalar da artık değişmeye başladı malum azıcık da olsa bir denize girelim dedik ve bu hafta sonu İskenderun Arsuz’a doğru iki günlük bir kaçamak yaptık. Cumartesi sabahı direk Arsuz’a gittik o günü denizinde geçirdik, akşam İskenderun merkezde bir otelde kaldık. Pazar sabahı deniz manzaralı güzel bir kahvaltı yapıp, öğleye kadar İskenderun’da biraz sahil boyu yürüdük, biraz da çarşı-pazar gezisi yaptıktan sonra tekrar Arsuz’a gittik. O gün de akşama kadar denizde vakit geçirdikten sonra gün batarken tekrar yollara düştük. O taraflara gitmeyi düşünenleriniz varsa eğer hiç durmayın derim, ben Arsuz’un denizine bayıldım, hiç çıkmak istemedim. Suyu sıcak, dibi ince kum ve dalgasız… Arman’cığım banyo yapmayı çok seviyor ama denizden korktu o da kıyıda güneşlendi :)

İskenderun’da olunca plajda içli köfte bile bulmak mümkün :)

Otel odamızdan İskenderun…

Sahil boyunda...

Ve dönüş yolu…

Özetle yaz biterken denizi de gördük nihayet, çok da güzel bir hafta sonu geçirerek evimize döndük.

1. Funda'cığım sana tek bir şey söylemek isterim:
    Maaşallah...
    Senin yazılarını okurken, seni sürekli hareket eden, hareketleri hızlı ve keskin, durduğu yerde duramayan biri gibi hissediyorum :)
    Sevgilerimle...

1. Teşekkür ederim canım.
      Tahminlerinde pek de yanılıyor sayılmazsın ;)
      Sevgilerimle...

2. kırkbinkere maşallah.sanki hiiç doğurmamış gibisin.fıstık gibi.:))
    bizim kız 15 aylık oldu kocaman bir sezeryanlı bir göbek kaldı.

1. Çok teşekkür ederim.
      Olsun canım ya, her şey onlar için..

3. Balkondaki fotoğrafın çok güzel. Odadaki bıdık ayrı bir boyut. Isırmalık maşallah :) Sevgilerimle...

4. yaseminvetasarimlari25 Eylül 2012 15:16

süper resimler

5. maşallah.hep böyle güzellikler yaşamanız dileğiyle sevgiler.

6. Arsuz'u bende çok seviyorum.Gezmek için birkaç kez gittik ama denizine girmek kısmet olmadı.Seneye bende bikinime senin gibi yüzümde tebessümle girebilirim inşallah:)Buarada O bücürü yerim ben,bin maşallah;)

1. İnşallah canım, bebişine sağlıkla kavuş da gerisi önemli değil ;)

7. ne zamandır takip ediyordum sizi cok hos ve zarifsizniz kim der size anne diee sevgiler banada arada bir gelin ama

1. Çok naziksiniz, teşekkür ederim. Geliyorum ;)

8. ben sizdn ısrarla doğum kilolarını nasıl veririz postu yayınlamanızı istiyorum...Eğer daha önce yayınlandıysa ltfen linkini rica edeyim:)))

1. Aşağıda verdiğim linkte bu konudan biraz bahsetmiştim, ona bir bakın isterseniz ;)

9. Sizin pozitifliyinize bayılıyorum.Maşallah oğlunuz da çok şirin:)ALLAH bağışlasın.Sizin yazıları okumak çok hoş.Bazı yararlandıklarım oluyor çok teşekkür ederim(emzirme yastığı).Tebessüm hiç bir zaman yüzünüzden eksik olmasın.Doğumdan sonra başka nur var yüzünüzde.Sevgilerle...

10. Çok naziksiniz teşekkür ederim, o güzellik sizin güzel yüreğinizden.
    Sevgilerimle...

11. Funda hanım sizi uzun zamandır takip ediyorum.Ve kelimenin tam anlamıyla harikasınız. Yeni yazılarınızı sabırsızlıkla bekliyorum.Hep mutlu kalın bir de o tatlı bıdık oğlunuzu bir kez de benim için öpün. Sevgilerimle...