11 Nisan 2011 Pazartesi

YENİDEN ANKARA, BİR DE ESKİŞEHİR TURU

Sevgili eşimin ara ara çıkan kısa süreli görevleri itibariyle bize de yeni yerler gezme ve görme şansı doğuyor. Yine üç haftalık bir Ankara göreviyle Cumartesi sabahı yola koyulduk. Bu sefer termosumuzu ve çayımızı da aldık, çok iyi oldu :)

Saat 15.00 gibi Ankara’daydık. Hemen otelimize geldik, eşyaları odaya bırakıp, bir yemek sürecince dinlendik ve hızımızı alamadık bütün eşyaları öylece bırakıp, arabayla yorucu olacağını düşünerek sadece kol çantamı, fotoğraf makinemizi, diş fırçalarımızı :) alıp Eskişehir'e gitmek üzere tren garının yolunu tuttuk. (Üniversite yıllarımın orada geçmesi, özellikle de sevgili eşimle yaşadığımız güzel anılarımızın olması itibariyle Eskişehir’in yeri bizde ayrıdır.) Bir saat sonrasına bilet bulduk, biraz da tren garını keşifle geçti bir saat.

Yüksek hızlı treni de denemiş olduk, tam bir buçuk saatte Eskişehir’deydik.

Hemen orada da önce otelimizi bir gecelik ayarladık ve Serdivan’a gittik.

(Serdivan canlı müzik yapılan, çoğunlukla öğrenci milletinin takıldığı ve oyunlarla, halaylarla çokça eğlenilen bir kafedir.) Oldukça güzel, eğlenceli saatler geçirerek geceyi sonlandırdık.

Sabahında Porsuk Nehri kıyısında güzel bir kahvaltı yaptık. Buraya da her gelişimizde uğrarız sırf bal-kaymağı için :) Biraz çay keyfi, biraz da şehir turu yaptıktan sonra bir de Porsuk Nehri üzerinde bot turu yaptık.

Bu kadar gezdikten sonra acıktığımızı hissederek çiğ börek yiyelim dedik ve Papağan’ın yolunu tuttuk. Her zaman ki gibi kalabalık, herkes sırada bekliyor. Tadı aynı güzellikte, hızlı ve çok sıcak bir servis. Yolunuz düşerse denemenizi tavsiye ederim.

Ve akabinde 18.15 hızlı trenine yetişerek, yemeli-içmeli, bolca gezmeli, eğlenmeli, çokça da yorulmalı bir gezi burada son buldu :) Üç hafta boyunca Ankara'dayım. Kocaman sevgilerimle...

1. Uf hızlı tren İst'da da olsa keşke 1,5 saatte ben işten eve gidebiliyorum. Eskişehir görmek istediğim yerlerden benim de.

2. Hızlı tren olayı gerçekten iyi olmuş canım ya, daha bir çok yere de yapım aşamasında oluşuna da sevindim. Eskişehir'i görmelisin mutlaka, bir kaç gün yeter zaten, küçük bir yer.

3. Eskişehirrr harikaaaadır, kokusu, insanları, mekanları bam başkadır :) seviyorum güzel şehrimi :) Aşk-ı Şehir :))

4. eskişehir'i eşimle tanıp evlendiğimiz andan beri çok seviyorum ben de..artık oralı sayılırım...bır daha gıdersenız, tatlı dil köftecisine mutlaka gitmelisiniz derim enfes...adresini istediğin zaman verebilirim..tatlı günler...

5. Pompiş Kedicik: Kesinlikle öyle canım ya mutlaka görülmeli ;)

♥ Ç!lekl! k!z ♥: Daha önce de duymuştum o köfteciyi aslında, adresini şimdiden isterim canım, ilk fırsatta gidicem :)

6. ahhh benimde eşimle öğrenciliğimiz esk. de geçti, pilav gününe de gideriz he rsene, hatıralarım canlandı birden, teşekkürler :)

7. Eskişehiri beğenmenize çok sevindim bende eskişehirliyim blogunuz çok güzel bende bloguma beklerim. http://teraskeyfimm.blogspot.com/