21 Ocak 2013 Pazartesi

ÖRGÜ BOYUNLUK


Burada, boş vakitleri değerlendirmenin en güzel yolu örgü örmek. Adana’da kışlar ılık geçtiğinden örme şeylere pek ihtiyaç olmuyor ama buralara gelince yokluğu hissediliyor. Bu gri ipin rengi de hoşuma gitti ve böyle bir boyunluk örmek geldi aklıma. Hem boyunluk, atkıdan daha pratik ve kullanışlı, ordan burdan sarkmıyor, çekiştirme derdi yok, bağlamayla uğraşmak yok, boynuna geçir ve çık :)


İp, annemin eskiden alıp kenara koyduklarından, markasını, numarasını bilmiyorum. 80 ilmekle başlayıp iki ters iki düz şeklinde ördüm. Bittiğinde de arka kısmın sadece yarısını diktim.


37 yorum:

  1. Broşla birlikte havası da değişmiş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel örmüşsünüz rengide harika siz zaten harikasınız gerisi bahane yanii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de çok naziksiniz efendim, çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. çok şık ve kullanışlı olmuş ellirinize sağlık.iyi fikir oldu:)

    YanıtlaSil
  4. bence çok şık olmuş, broşla da çok yakışmış... :)

    YanıtlaSil
  5. çok şık ve kullanışlı olmuş..

    YanıtlaSil
  6. Yarısının dikilmesi fikri ayrı ve çok hoş bir hava katmış,ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  7. ellerinize saglık çok kullanışlı ve şık.broşta ayrı bir hava katmış.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Fundacım Çok yakışmış broş çok hoş bir hava katmış kullanışlı olmasıda avantaj Güle güle kullanının . Ayrıca sizede çok yakıştırdım Maşallahınız var. =)

    YanıtlaSil
  9. aksesuar, bir çuvalı kaftan eder :)) broş müthiş hava katmış sevgiler :))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş, broş da ayrı bir hava katmış, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş ve size çok yakışmış
    güzel günlerde kullanın , bencede broş çok hoş bir detay olmuş ayrıca
    sevgiler
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş ellerinize sağlık ayrıca çokda yakışmış :)
    http://sevdiklerimedair.blogspot.com/
    http://hayalsizdengerisibizden.blogspot.com/
    http://ayaztoraman.blogspot.com/ bunlarda bloglarım beklerim :)

    YanıtlaSil
  13. canım ellerine sağlık
    bende cansıkıntısından başlamak iistiyordum
    ama kolay birşey bulamıyordum
    kolay derken sadece düz ve ters örmeyi biliyorum
    öyle kol kesme arttırma eksiltme hiç bilmiyorum
    çok ii oldu bunu gördüğüm
    buda çok cahilmiş demezsen şimdi dışarı çıkçam
    kaçnumara şiş alayım bana yazabilirsen çok sevinirim canım
    kusura bakma gerçekten hiç bilmiyorum
    ayrıca böyle kolay anlatımlı oyalıcak şeyler paylaşırsan da çook sevinirim
    bebişede sevgiler çok tatlı maşallah;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alacagınız ipe göre şiş numarası degisir, ben 7 numarayla ördüm. Tesekkür ederim size de kolay gelsin ;-)

      Sil
  14. Fundacim harikasin gercekten,bu kadar basit bir seyi bile bir saheser haline getirebiliyorsun,dokunman yetiyor..gercekten tebrik ederim,gri rengi sevmem ama cok sik olmus,bros da tam anlamiyla tamamlamis,harikasin emegine saglik canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok incesin teşekkür ederim :)

      Sil
  15. fundacım bana da bi dokunsana:)) hani bazen öyle insanlar vardır ki izleri kalır tıpkı öylesin tuba nın da dediği gibi dokunman yeterli:))

    YanıtlaSil
  16. Buna bayıldım ve örgü konusunda kısıtlı bilgimle sadece bunu yapabilirim zaten :) Hemen bir yün alayım.

    YanıtlaSil
  17. Şahane olmuş. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  18. Çok zevklisiniz,ellerinize sağlık sizden ilham alarak ben de başladım,rica etsem kaç cm ölçebilirmisiniz,beni çok mutlu edersiniz zira çok acemiyim nekadar uzunluğu vs şimdiden teşekkür ederim Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Teşekkür ederim. Benimki 31 cm. olmuş. Kolay gelsin size de.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. Emeğinize sağlık çok teşekkür ederim.

    Hayırlı pazarlar...

    YanıtlaSil
  21. ellerine sağlık kış için bende yapacağım bu arada adana diyince kulak kesildim adanadamı yaşıyorsun

    YanıtlaSil