9 Ekim 2015 Cuma

İPEK’İN YARI KIRKI


(gecikmiş yayın :)
İlk kez, bundan üç buçuk yıl kadar önce, Arman’ın doğumunda tanışmıştım bu adetlerle. Ve ikinci kez uygulamak da İpek’le kısmet oldu. Detaylı olarak Arman’da anlatmıştım yarı kırk olayının detaylarını. İpek’çiğim de bugün yirmi günlük oldu çok şükür. Arman’da olduğu gibi kendi evimde, eşimle, arkadaşlarımla-komşularımla geçirdiğimiz gibi güzel hatıralarım olamadı bu defa, bir yanım eksikti…

İki çocuklu hayata gelince; eşim de yanımda olmadığından birazcık zor, birazcık yorucu, birazcık uykusuz ama fazlasıyla güzel bir duyguymuş. Hele de bir erkekten sonra bir de kız çocuk verdiği için Allah’a ne kadar şükretsem az, bu iki inanılmaz duyguyu da yaşattığı için…

18 yorum:

  1. Çok tatlılar maşallah. Yarı kirkinizda hayırlı olsun. ;)

    YanıtlaSil
  2. Sağlıklı, uzun ömürleri olsun. Maşallah ikisine de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kuzucuklarınız çok tatlı, maşallah, Allah analı babalı büyütsün, ikisine de sağlıklı mutlu huzurlu ömürler dilerim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah teşekkür ederim :)

      Sil
  4. maşallah canım rabbim hayırla büyütmeyi nasip etsin evlatlarını.en kısa zamanda eşine kavuştursun.bende ilk hamileliğimde eşim askerde olduğu için çok zorlanmıştım.herşey gönlünce olsun.öpüyorum sizi.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, çok teşekkür ederim :)
      Sevgilerimle..

      Sil
  5. Ayyy maşallah, Allah nazarlardan saklasın bebişleri=)
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. maşallah uzunn bir ömrü olsun ipek kızın.İki kardeş hep elele ,gönül gönüle olsunlar

    YanıtlaSil
  7. Maşallahh uzun sağlıklı olsun ömürleri :) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Niye ben hep İpeğe baktıkça ağlıyorum:((
    Gerçekten ne kadar şükretsek az.Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ve bu zor günleri unutturacak nice güzel günler göstersin...
    Sevgilerimle Betül

    YanıtlaSil
  9. Masallah.. Iki kuzunun da saglikli uzun cok güzel bir ömrü olsun.. Öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. ipekte tam ipek yaaa yerim. maşallahhh

    YanıtlaSil
  11. Maşallah ikisinede.. Çok sevmliler...

    YanıtlaSil