24 Ağustos 2015 Pazartesi

ARMAN’IN İLK OTOBÜS YOLCULUĞU


Geçtiğimiz gün kısa mesafeli de olsa, Arminto’m ilk otobüs yolculuğunu yaptı. Kısa mesafeli oluşu (45 dakika kadar) deneme açısından çok da iyi bir fırsat gibi görünse de her yaşadığımız ilk’te olduğu gibi yine çok tedirgindim. Ve yine her defasında olduğu gibi Arman beni şaşırttı, beklediğimden çok daha güzel bir yolculuk geçirdik.
Etrafındaki her şey çok ilginç geldi, hoşuna gittiği de bir gerçek, özellikle de kamyon ve kepçeleri geçtiğimiz yerlerde :)




Ve mutlu son..

4 yorum:

  1. Ne güzel sorunsuz bir yolculuk geçmesi benimkiler halen otobüs yolculuklarda benim anamdan emdigim sütü burnumdan getirirler :(

    YanıtlaSil
  2. aatlik yolu 4 senedir 4defa gittik geldik çok şükür gıkı çıkmadı kızımın kızım 5yaşında allah herkese benim kızımın sabrından çocuk nasip etsin şükürler olsun annem babam yaşadığı sürece ben o yolu hersene gitmek zorundayım üstelik ototbusle

    YanıtlaSil