28 Eylül 2014 Pazar

SHEİNSİDE’TAN 100$’LIK HEDİYE ÇEKİ


Sheinside ürünleri hakkında bir çok soru alıyorum. Kendileri benim bir yılı aşkın süredir sponsorum ve çok memnunum. Sheinside ürünleri bu kadar ilgi çekince sizler için de bir çekiliş düzenlemeye karar verdik. Tam da yaklaşan kış sezonu öncesi güzel ciciler almak için kullanabileceğiniz 100 $ değerinde bir hediye çeki veriyoruz.

Bunlar benim seçtiklerim, bakalım siz neler beğeneceksiniz ;)



Yapmanız gereken ;
3) Sheinside’a kayıt olduğunuz mail adresi ve facebook isminiz ile bu yazıya yorum bırakmak.

Son gün 15 Ekim.
Bol şanslar…

32 yorum:

  1. ilk yazan ben olayım :) incesumelek@gmail.com facebook melek bilen kaya :) hadi rast gele ;)

    YanıtlaSil
  2. nur.sbutik@gmail.com
    Nur_sblog

    YanıtlaSil
  3. benim de eski sponsorum olur kendileri. seviyorum ürünlerini, ben de şansımı deneyeyim bakalım... Sheinside'da byantigone@gmail.com, Facebook'da Antigone Antigone. sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çekiliş için kolay gelsin canım, ben de katılayım şansımı deneyeyim :)
    mekilaningezegeni@gmail.com
    Mekilanın Gezegeni

    YanıtlaSil
  5. fb: Perihan Ince
    email: prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. şans bana gülsün :) nurselt@mynet.com facebook; nursel topçu sağdıç

    YanıtlaSil
  7. pieniatarinoita@gmail.com
    :)

    YanıtlaSil
  8. alonenesli@gmail.com
    neslihan duysak

    YanıtlaSil
  9. elysione@hotmail.com

    duygu kuş

    YanıtlaSil
  10. facebookta Pervin Eren adıyla takip ediyorum.
    peren80@yahoo.com ile üyeyim

    YanıtlaSil
  11. Merhaba :)

    Siteye ysmnmrt2010@hotmail.com adresimle üyeyim.
    Facebook sayfasını da YasemiNurgül Yiğit adıyla beğendim :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. süper bir hediye teşekkürler sheinside üyeliği berrinyalcn@hotmail.com facebook Berrin Yalçın Yegen

    YanıtlaSil
  13. Üyelik
    Leylaak20@hotmail.com
    Facebook beğeni
    Leyla sağlam
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. üyelik
    makbus1987@hotmail.com
    facebook beğeni
    eftalcaki
    aktif kullandığım mail adresi (bilgi için)
    eftalcaki@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. nerminsahin19@hotmail.com mail adresimle uye oldum Nermin Sahin Sayilgan ismimle Facebook tan begendim

    YanıtlaSil
  16. dilek.parlak@windowslive.com, Facebook hesabım Dilek Parlak. Çekiliş için teşekkürler, herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  17. avci.merve@hotmail.com

    Merve Avci Demirel

    Bu ay benim için özel bi ay umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  18. denizsen80@yahoo.com
    Deniz Sen Ayhan

    bu çekilişte çıkmazsa bir daha girmeyecegim bu işlere, şansıma kusecegim...

    YanıtlaSil
  19. elvanhobi@hotmail.com
    https://www.facebook.com/elvan.gulbeycan

    kolay gelsin

    YanıtlaSil
  20. goonulkocabas@gmail.com
    facebook:rujdi kocabaş .babamın hesabından beğendim.nişanım için ayakkabımı seçtim bile :)) sıra çekilişi kazanmada :)))

    YanıtlaSil
  21. mervetoprakk@gmail.com

    Facebook hesabım: Merve Toprak (facebook.com/merwetoprak)

    YanıtlaSil
  22. maydemir81@gmail.com
    Facebook: Mutlu AYDEMİR
    (https://www.facebook.com/mutlu.aydemir.3 )
    Herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  23. sheInside: ayselebrar@gmail.com
    Facebook: Aysel Ebrar ŞENTÜRK ( https://www.facebook.com/ayselebrarsenturk )

    YanıtlaSil
  24. daha önce yazdığımı düşünmüştüm ama olmamış sanırım.
    gamzeaydinoglu@gmail.com
    facebook ismim ise:gamze imren aydınoğlu

    YanıtlaSil
  25. selda0785@hotmail.com
    face: selda turgut çengel
    .....bol şans....

    YanıtlaSil
  26. yaseminbas86@hotmail.com üye olduğum adres
    yasemin bas batmacı facebook da kullandığım adres

    YanıtlaSil
  27. Benim olsun muu (:
    aslicotala@gmail.com üye adresim, facebook; aslicotala

    YanıtlaSil
  28. facebook TC Havva Yılmaz

    mail havvyill@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. o_gunn54@hotmail.com
    facebook:ömriye üzerker

    YanıtlaSil
  30. facebook: esra gülden ünal
    esraguldenunal@gmail.com şans yine bana gülsün:))

    YanıtlaSil
  31. Facebook :Nurdan Danışman Özdemir mail adresim:nurdan024@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. facebook cinar Birben
    ulkucakir@hotmail.com

    YanıtlaSil