8 Temmuz 2013 Pazartesi

HAFTA SONU: CUMARTESİ İSKENDERUN PAZAR MERSİN


Bu yıl yine, eşimin işleri sebebiyle tatil olayımızı epey bir ötelemek zorunda kaldık. Hal böyle olunca en azından hafta sonunu bir değişiklik yaparak yakın civarlarda değerlendirmeye çalışıyoruz. Cumartesi günü denize girme isteğiyle, sabah erkenden kalkıp İskenderun Arsuz’da kahvaltıya yetiştik. O günü denizde geçirdik, su yine çok güzeldi. Geçen senenin aksine Arman bu kez çok eğlendi.


Öğle’ye yorgun düştü.


Güzel bir günün ardından büyük bir yorgunlukla döndük evimize.


Pazar sabahı yine erkenden kalkıp Mersin yoluna düştük bu kez. Yasemin Cafe’de (daha önce de bahsetmiştim buradan) güzel bir kahvaltı yaptık.



Biraz sahilde koşturduk Armintocuğumla, anne-oğul bir örnek giyinmiştik o gün…



Öğle sıcağı çökünce Forum Avm’ye gittik, malum indirimler başladı. Aynı markalarda Adana ve Mersin mağazalarında bariz farklılıklar var, şaşırdım doğrusu. İyice gezip yorulduktan sonra bu kez Yaprak Tantuni’yi denedik. Maalesef pek beğenmedim, meze olarak sadece tere vardı, tantunisi zaten vasatı geçemedi.


Bu arada bugün itibariyle bir Ramazan Ayı’na daha kavuşuyoruz, hepimizin evlerine huzur, sofralarına tat getirmesi dileğiyle hayırlı ramazanlar diliyorum…

7 yorum:

  1. Oh ne güzel geçmiş günler..ben de kızım doğuncaaaa onu denize götüreceğim inşallah;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa, bu kadar ara verince benim de aklımdan geçmişti inan ki :) Çok sevindim, sağlıkla mutlulukla bebeğinize kavuşmanızı dilerim tatlım.
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. şu kumlara bende çıblak ayaklarla basmak istiyorum böyle içim gidiyo bende istiyommmmmmmmm

    YanıtlaSil
  3. anne oğul kombininiz çok hoş olmuş sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Anne oğul yine çok şirinsiniz.Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederiz, sizlere de...

    YanıtlaSil