1 Temmuz 2013 Pazartesi

ARMAN’IN İLK SAÇ TRAŞI


Doğduğundan beri Arman’ın saçlarını hiç kestirmemiştik. Arka tarafları uzadıkça uzadı, kıvır kıvır oldu ama ön ve yanlar olduğu gibi kaldı sanki. Hem orantısız olduğundan hem de biraz sıklaşsın diye saçlarını kestirmeye karar verdik. Ben biraz duygusal yaklaştım aslında, kıyamadım bir türlü. Hele ilk iki gün çok değişik geldi bana :) Ama şimdi bakıyorum daha iyi oldu sanki.




İlk saç traşı olduğundan kuaför konusunda çok tedirgindik. E-bebek’in bebek-çocuk kuaförü olduğunu duyunca çok sevindik. Hemen ertesi gün oradaydık. Ama biraz zor geçti, Arman çok ağladı. Aslında kuaför çok donanımlı bu konuda, Pepe’nin neredeyse bütün bölümleri kayıtlı, hemen açıyorlar tv’yi. Çeşit çeşit oyuncaklar, kuaför koltuğu bile arabadan.



Bir hoşluk da ilk saçının hatırası…

11 yorum:

  1. vay ben biz çocuk olmamışız demek ki :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun canım, ilk alışmak zor oluyor gerçekten, ama tam minik erkek oluyorlar..
    Arman da öyle olmuş maşallah :)
    Ama e-bebkte bize sertifika vermediler :(
    kendim birazcık alıp saklayacaktım, Çınarın kıyamet koparmasından onu bile unutmuşumm..çok üzüldüm bakk şimdiii.. size hayırlı olsun canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, çok teşekkür ederiz.

      Sevgilerimle...

      Sil
  3. çok tatlı olmuş maşallah, çok yakışmış canım :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Çok değişik bir yermiş burası çok güzel düşünülmüş. Sertifika da süper fikir. İlk saç kesiminiz hayırlı olsun. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  5. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    ay kıyamam kuzuya nasılda ağlamış ilk kesim gerçekten çok zor :(
    bizde Haziran ayında kestirdik ilk saçını eşimin vakti yoktu kendim ilk gördüğüm berbere girdim sanki kuaföre girer gibi birde pazarlık yaptım :) bebek diye eşim dedi ki iyi kurtulmuşsun makas parası almamışlar :))))
    çok tatlı olmuş maşallahhhh

    YanıtlaSil