22 Temmuz 2013 Pazartesi

1,5 YAŞ


Mutlulukla, uykusuzlukla, yorgunlukla, şaşkınlıkla dolu 1,5 seneyi geride bıraktık, Arman artık 1,5 yaşında. Çok hareketli, çok meraklı. Bu aralar atlama zıplama merakı hat safhada, tehlike kavramı hala yok. Tırmanılabilecek neresi varsa Arman orada. Bu yüzden iki hafta önce küçük bir ev kazası geçirdi ve ağzı yara olunca doktor bir süre emzirmemem gerektiğini söyledi. Bu süre içerisinde mecburen de olsa emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım, zaten artık Arman da keyif haline getirmişti. Bilhassa uyku konusunda zorlu bir süreç geçirsek de ne yalan söyleyeyim emzirmeyi bıraktıktan sonra özgürlüğüme kavuşmuş gibi hissediyorum sanki kendimi :) Bir başka güzel tarafı da gece uykularına artık babası yatırıyor Arman’ı, hele bu, büyük rahatlık :))

Uyandığı andan itibaren hiç dinlenmek yok, sürekli hareket halinde. Bu ara sürekli koltuk tepelerinde, televizyon sehpasının üzerinde geziyor.



Çamaşır makinesinin içine ne bulursa atıyor, kaşıklar arada çamaşır makinesinde de yıkanabiliyor. Bulaşık makinesi en sevdiği yerlerden biri.


Hele tava, tencere, kaşık, çatal en sevdiği oyuncakları arasında. Bütün eşyalar her odayı geziyor gün içinde.


Damacanayı iki defa devirdi, hem de tam doluyken. Her yer su altında kaldı, halılar yıkamaya gidip gelip duruyorlar :)


Bir anlık boşlukta bir baktım, evin her tarafı uçuş uçuş köpük. Yüzük kutum sizlere ömür…


Bana gelirsek, kendime ayırabildiğim zamanlar çok kısıtlı artık. Uyku düzeni biraz değiştiği için ben de kendime gelemiyorum çoğu zaman, o yattığı gibi ben de kıvrılıyorum yanına. Bir süredir dikiş odasının yolunu bile unuttum. Neyse ki doğduğundan beri akşamları erken (19.30 gibi) yatıyor da o da ben de dinleniyoruz biraz.
Ama onun dışında bir hayatı da düşünemiyorum artık, Allah hepimizin yavrularına sağlıklı, sıhhatli güzel bir ömür nasip etsin…


Ve o artık 16 dişli bir canavar…


Biz de günler böyle geçiyor bu aralar, sizlere uykularınızın bol olduğu güzel bir hafta diliyorum ;)

24 yorum:

  1. öyle yoruluyoruz ki çoğu zaman ama değiyor be herşeye...hee o gülüşlerini görünce mutlu olduğunu bilince sabrediyoruz herşeye evlatlarımızla mutlu olmayı yeğliyoruz artık...

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Arman'a.Daha da zor günler mi bekliyor diyorsun Funda'cım.Bizde de durumlar farksız.Çok hareketlendi son dönemde.İşimiz zor bu bücürlerle Allah kolaylık versin :) Ama onları da eksik etmesin,iyi ki varlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım. Sorma inan ki her geçen gün yeni aktiviteler ekleniyor hayatımıza :) Hepimize Allah yardım etsin, emanetlerine iyi bakmak nasip etsin inşallah.

      Sil
  3. Ne güzel fotoğraflar, Allah bağışlasın :)
    Damacana kısmı felaket yalnız, kolaylıklar diliyorum size ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. hepsinde cok guzel cikmis Armancim,cok da tatli cocuk,Allah saxlasin, rustemovasona.blogspot.com beklerim

      Sil
  4. Ay maşallah arman bebeğe :)

    YanıtlaSil
  5. Oy kuzu maşallah zaten tatlıydı daha da tatlı olmuş. Ben fotolardaki beyaz odaya takıldım aslında. Bebekle böyle tutmayı başarıyorsun ya bravo valla

    YanıtlaSil
  6. yalnız değilsin şeker:D benimki gece 12 olmadan uyumuo ve hala emio.senin içiç duam acısını göstermesin allah .... hepsi geçici bi süreç :D

    YanıtlaSil
  7. maşallah ne kadar da büyümüş oğlun,çok şeker olmuş.benim kızım da sürekli sınırları zorluyor,masa üstünde dansetmek,merdivenleri günde kırk kere inip çıkmak,kapıyı açık bulduğu heran bahçeye kaçmak:)canları sağ olsun ,hergün hem çok yorucu hem de çok keyifli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten :) Allah korusun hepsini...

      Sil
  8. Hayret birşey ne çabuk geçti 1,5 sene? Maşşaaalllahhh bizim yakışıklıya.Allah nazarlardan korusun inşallah.Öpüyorum sizleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkür ederim.
      Öpüyorum ben de...

      Sil
  9. uye oldum sizi de beklerim rustemovasona.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. :) çok şeker.. Allah bağışlasın.. Maaaşaaallah :*

    YanıtlaSil
  11. dünyanın en güzel varlıkları çok şeker maşallah aranıza yeni geldim takipteyimm:)

    YanıtlaSil
  12. büyüyorlar ve hepsi unutuluyor ,bol bol foto çek,Allah dermanı olmayan dert vermesin öyle küçük kazalar olacak,benim ikizler 7 yaşında ,şöyle de şimdi bir Arman daha olsaydı...

    YanıtlaSil
  13. Armanı böyle görünce Ela allahtan yürümüyo dedim birden =)) Gerçi heryere tırmanmak,çekmeceleri boşaltmak bizimde en sevilen muzurluklarımız =)) takibindeyim bende bekliyorum
    http://susperisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. maşallah nasıl büyümüş ya

    YanıtlaSil