14 Mayıs 2013 Salı

HAFTA SONU VE BİR SÜRE DAHA SAKARYA

Yine zamansız bir şekilde eşime çıkan bir görev üzerine biz de, Sakarya’ya, ailemin yanına geldik hafta sonu. Eşim Pazar akşamı geri döneceğinden daha fazla zaman kazanmak için Cuma akşamından çıktık yola, sabah kahvaltısına da yetiştik. Çok da güzel, dolu dolu bir hafta sonu geçirdik. Prensimle yine kısa süreli bir ayrılık başladı maalesef ve biz Arminto’yla bir süre buralardayız...



Buraya her gelişimizde apartman ortamının ne kadar sıkıcı olduğunu bir kez daha anlıyorum. Annemlerin evi müstakil ve bahçeli, neredeyse tüm hafta sonumuzu bahçede geçirdik diyebilirim. Bahçeli evin güzelliği gerçekten bambaşka, Arman bile geldiğimizden beri çok mutlu, bahçede bir sağa bir sola koşuyor, oynuyor, öyle yoruluyor ki uykuları bile uzadı burada. Benim de bir gün bahçeli evimde oturma hayallerim bir kez daha pekişti sanki.




Burada Arman’ın çok yakın bir de arkadaşı var, tombiş yanaklı kuzeni, Eymen…






15 yorum:

  1. Oyy 2 arkadaş çok tatlılar maşallah tam ısırmalık... Çok mutlu oldum böyle birden görünce, biz de bahçeli evde büyüdük kardeşimle, ne şanslıymışız diye düşünüyorum. Eşinizden ayrı olacaksınız ama bir de iyi tarafından bakın, böylece birbirinizden hiç sıkılmazsınız :) Keyifli zamanlar aile ile...

    YanıtlaSil
  2. Gülüşünü yerim onun yaaa Annesi maşşallah çok güzel bakıyosun ona =)

    YanıtlaSil
  3. Benim de hayalim bahçeli ev.Kendi çiçeklerimi,meyve,sebzelerimi yetiştirdiğim bir bahçe,e bir de hamak fena olmaz:))Arminto'yu öpüyorum.Döndüğünde bir gün bekliyorum.Batuş büyüdü oyundan anlıyor artık;)

    YanıtlaSil
  4. Arman'ın keyfi yüzünden anlaşılıyor :) Maaşallah çok tatlı...
    Sofranız da çok güzel gözüküyor, büyük şehir dışında yaşayanlar şanslı, hele bahçeli evlerde daha da büyük şans, tadını çıkarın bu güzel zamanların :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ohh Fundacım anne yemekleri, ferah bir bahçe, mutlu bir Arman :) Ne mutlu size canım maşallah.Orada olmanın keyfini çıkarın anne- oğul.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Maşallah oyy gülüşünün güzelliğine bakın Allah nazarlardan esirgesin, saf mutluluk, huzur hepsi var çocuklarda, yeniden çocuk olma isteğimiz de hep bundan olsa gerek. Bu arada bahçeye de keyfinize de bayıldım, hep gülsün yüzünüz.

    YanıtlaSil
  7. sana katılıyorum. çocuklar kesinlikle bahçelerde büyümeli. bir evin içinde çok sıkılıyorlar. Arman da çok tatlı maşallah nazar değmesin :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Süpersin Funda, gelmişken kendin yap projelerini gezdim, ne güzel şeyler yapıyorsun, eline sağlık, maşallah:)Geçmiş anneler gününü de kutlarım bu güzel annenin.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz, teşekkür ederim.
      Sevgilerimle...

      Sil
  9. harika görüünüyorsun güllerin arasında arminto da bahçede koşturup oynamasıoksijen alacak iy tek kötü tarafı hasretlik allah kavuştursun arkadasım

    YanıtlaSil
  10. cooook guzel bir bahceymis keyfli gunler

    YanıtlaSil
  11. UN ABRAZO DESDE ARGENTINA MUY BELLAS LAS FOTOS LOS NIÑOS HERMOSOS GILDA DESDE CORDOBA ARGENTINA

    YanıtlaSil