17 Mayıs 2013 Cuma

ÇİLEK TARLASINDA



Geçen gün çocukları da alıp abimin kayınpederinin çilek tarlasına gittik. Giderken Arman için tedirgindim biraz aslında, tarlada yürüyemez bile, pek rahat edemeyiz diye düşünüyordum ama yanılmışım. Gayet mutlu oldu tontişim, ilk defa böyle bir ortamda bulunduğundan kendi haline bıraktım ben de, tadını çıkarsın diye… Girip çıkmadığı yer kalmadı, avuç avuç yedi çileklerden, üst baş battı. Eve geldiğimiz gibi güzel bir banyodan sonra, buraya geldiğimizden beri her gün olduğu gibi yine güzel bir uyku çekti Arminto’m.







Çileği dalından yemenin tadı bir başka oluyor gerçekten. Mis gibi çilek kokuları eşliğinde yine güzel bir gün geçirdik burada.


17 yorum:

  1. Allah nazarlardan saklasın o ne güzel görüntüler öylearman tam ısırmalık olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah yakışıklı kuzuya gönlünce eğlenmiş:)sevgiler

    YanıtlaSil
  3. maşallah
    ne güzel birgün geçirmişsiniz armanla;)
    çileklerde gerçekten müthiş ortamın kokusu yeter zaten mutlu olmak için

    YanıtlaSil
  4. Taze taze kokusu geldi sanki çileklerin :)Arman'ın mutluluğu ortada,çok şanslısınız canım..

    YanıtlaSil
  5. yaaa bende, Çınarla orada olmak istedim süppersiniz...
    Maşallah armana nasılda iştahla yiyorr, bizimki meyveye elini bile sürmüyor :(
    çok şeker olmu ağzı yüzü, çok ta mutlu olmuş belli :) bol keyifler size sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı olmuş:) ne güzel çilek yiyor o öyle:))

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar büyümüş ne yakışıklı olmuş maşallah

    YanıtlaSil
  8. cocukkk ıcn daha buyuk bır mutluluk olamaz:)

    YanıtlaSil
  9. ama çok tatlısınız... maşallah...:)

    YanıtlaSil
  10. afiyet bal şeker olsun, nasıl da iştahla yiyor, maşallah :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. canım kahvaltı önerisi sormuşsun, öncelikle şehir içi ise ben orman parkı öneririm, geçen arkadaşlarla gittik, fiyatı 16 açık büfe, biz beğendik, dışarısı sıcaktan yanıyordu, ben resmen üşüdüm bile. Onun dışında reisoğlu methediyorlar, ben gitmedim ama methini duydum. geç gördüm kusura bakma, hani sapanca olabilir dersen naturköy olabilir...

    YanıtlaSil
  12. Kocaman delikanlı oldu maşallah. Kasketler falan:)

    YanıtlaSil
  13. of offf nasıl canım çekti...minik adam da çok şirin çıkmış fotoğraflarda:)maşallah size...

    YanıtlaSil
  14. çok tatlı görünüyor arman :) çileklerde harika miss gibi memleket havası geldi buralara kadar...

    YanıtlaSil