22 Nisan 2013 Pazartesi

HAFTA SONU


Hafta sonu başka planlarımız vardı aslında ama havaların biraz bulutlu biraz yağmurlu geçmesi sebebiyle bu hafta sonumuzu ağırlıklı olarak evde geçirdik biz de.
&
Cumartesi sabahı erken kalkarak sevgili kocacığım gelene kadar (bir önceki gün görevde olunca :) çok sevdiği hamur işlerinden oluşan bir kahvaltı hazırladım.


Arman’cığımla babası öğle uykusuna yatınca ben de bir sütlü kahve yaparak gazetelere göz attım.

Yarım kalan dikişlerimi tamamladım.


Bebeklerim uyanınca biraz gezmelere çıktık.


Uzun zamandır aradığım kapaklı kahvaltı takımını buldum sonunda. Bakmadığım yer kalmadı, yine hiç ummadığım bir züccaciyede buldum. Hem bunun tepsisi de porselen ;)


Pazar sabahı geç uyandım.


Bebeklerim erken kalkıp bana güzel bir kahvaltı hazırlamışlar :)


Arminto öğle uykusuna yatınca çikolatalı süt eşliğinde biraz tv izledik.


Akşam da biraz pazar-market alışverişi, biraz avm gezintisi üzerine bol tereyağlı bir iskender güzel oldu :)


Uzun zamandır hafta sonumuzu bu kadar uzun süreli evde geçirmemiştik, çok da iyi geldi. Ama yine de artık bitsin şu yağmurlar, baharı doyasıya yaşayalım…

8 yorum:

  1. harika olmuş... içiçe sımsıcak samimi... Maşallah Allah daim etsin mutlulugunuzu.

    YanıtlaSil
  2. Bencede güneşi özledik :) hava ısınsın çocuklar dışarlarda koştursun sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. fincanınıza bayıldım tabi kalpli minik tabağada:))

    YanıtlaSil
  4. size hep mutluluklar canim, :)

    YanıtlaSil
  5. afiyetler olsun..bol bol yemeli içmeli bi haftasonu olmuş...

    YanıtlaSil
  6. her kusursuz haftasonu dışarda geçicek diye bir kaide yok kesinlikle bunu ispatlamışsınız resmen..

    YanıtlaSil
  7. bence hafta sonun sahane gecmıs ısler bıtmıs yemekler yapılmıs..kombının de cok seker olmus daha ne olsun

    YanıtlaSil