30 Nisan 2013 Salı

ÇİÇEKLİ YEŞİL KLOŞ ETEK


Bu kumaşı daha alırken yüksek bel, tam kloş bir etek dikmek vardı aklımda, nihayet dikebildim sonunda. Kloş etek zaten en basit etek türüdür herhalde, kalıba bile ihtiyaç olmadan direkt kumaşın üzerine çizerebilirsiniz. Ama ben, küçük bir kalıp çıkarmıştım önceden, yine aynı kalıbı kullandığımdan kolaylık oldu. Boyunu da biraz daha uzun düşünmüştüm aslında ama kumaşım bu kadarına yetti :)




Tshirt:AdL Etek: Ben diktim Ayakkabı: Deichmann Çanta: Zara Kolye: Koton

29 yorum:

  1. Harika görünüyorsunuz :) Dikiş işine bende el atmak istiyorum ama bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık.Çok hoş olmuş;)

    YanıtlaSil
  3. kumaşa bayıldım. sana da çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  4. çok beceriklisin maşallah Funda ve yakıştırıyorsun herşeyi kendine blogunu zevkle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. cok basarılıııı cok begendımmmmm tebrıkler canım

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeeel,kloş etek bana hep demode gelirdi ama bu kısa formlar gerçekten çok güzel oluyor.Listeye ekledim:)

    YanıtlaSil
  7. çok şeker olmuşsun şeker... :)

    YanıtlaSil
  8. bu kadar mı bir insan bir şeyleri bir şeylere yakıştırır :) çok beğenerek takip ediyorum bloğunuzu.

    YanıtlaSil
  9. çok şeker görünüyorsun renklerde sana çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  10. Çok şık bir etek olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Ayakkabılarınıza bayıldım.Rahat gözüküyor. Deichhman online sitede baktım, ancak platformlu bir model var. Sizinki de öyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır platform degil benimkiler, ayrı topuk. Bir de yeni degil, geçen yıl almıştım sanırım..

      Sil
  12. çok yakışmış, nasıl da tatlı olmuşsun :) ben de düz mor kumaştan buna benzer dikeceğim bir tane.
    güle güle giy.

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Bu yazıyı okuyuncaya kadar sessiz sessiz izliyordum sizi. Diktiğiniz etek beni baştan çıkardı. Acaba ben de yapabilir miyim diye düşündüm. Mümkünse nasıl yapıldığı ile ilgili bilgi paylaşabilir misiniz? Kızım bu tür etekleri çok seviyor. Ona hoş bir sürpriz yapabilirim belki, hem de 12 yılda 12 kez kullanmadığım singer dikiş makineminde pası çözülür. Kumaşlarınız da çok güzel nereden alıyorsunuz? Bu arada ben de Adana' dayım.
    Selamlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yazımda buna detaylı yer vermeye çalışırım. Kumaşlarımı da Abidinpaşa'dan alıyorum genelde ;)

      Sevgiler...

      Sil
  14. Çok ama çok şeker olmuşsunuz.Maşallahhh

    YanıtlaSil
  15. Eteğinize de, kumaşa da, kombine de bayıldım. Çok zarif gözüküyorsunuz. Saçlarınızı da böyle toplayınca biraz 60'lar esintisi katmış, çok hoş olmuşsunuz ;)

    YanıtlaSil