4 Mart 2013 Pazartesi

HAFTA SONU: ÖZSÜT’TE KAHVALTI


Geçtiğimiz haftadan beri eşimin yoğun işleri sebebiyle hafta sonu da tek etkinliğimiz sadece dışarıda bir kahvaltı oldu. Oraya mı, buraya mı gidelim derken Özsüt’te karar kıldık.
Kahvaltılıklar, fotoğrafta gördüğünüz gibi, iki çeşit zeytin, iki çeşit reçel, bal-tereyağı (ikisi bir arada), beyaz peynir, kaşar peyniri, krem peynir (paket), haşlanmış yumurta, salam, domates, salatalık, biber… Servis pek iyiydi diyemem, mama sandalyelerinin de pek temiz olduğunu söyleyemem onun dışında serpme kahvaltı fena sayılmaz, denemek isterseniz karar sizin, bende söylemesi ;)
Burası, Özsüt Ziyapaşa Caddesi Şubesi (Adana)

Ve, kahvaltı yapan mutlu bir bebe :)
Yemek yemeyi bu kadar seven bir çocuk var mıdır bilmiyorum :)

20 yorum:

  1. ayyy maaşallah bebeğine. bebekler normalde yemez ve annelerin kabusudur bu. aman nazar değmesin...

    YanıtlaSil
  2. Masallah armintoya :)) yemek yemeyi seven bebek gibisi yoktur genelde yemek yemeyi reddeder bebekler şanslısınız

    YanıtlaSil
  3. yaaa maşallahhhh, çok güleryüzlü bi bebek:)))

    YanıtlaSil
  4. maşallah kuzucuğuma çok tatlı olmuş .afiyetler olsun...kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz canım, sevgiler benden de...

      Sil
  5. Fundacım maşallah, nasılda güler yüzlü, gamzeli bebek, Arman :) Sende benim gibi yemek konusunda rahatsın maşallah bizim kuzulara o zaman. Bu çok büyük bir sorun, yakinen ablam ve elifte görüyorum, yemek yedirmek bir çile bir lokma almıyor hemde hiç birşey. Ben çınarda tek bu konuda rahatım allahtan. Afiyet olsun size keyfiniz daim olsuninş :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, sevgiler...

      Sil
  6. ayyyyy issiririmm ben o bebisii masallah allahim esirgesin cok tatli

    YanıtlaSil
  7. Maşallah, maşallah:) yemek yemeyi bu kadar seven bir bebek yok:) Benim kızım hiç sevmiyor, çok üzülüyorum buna..Aman nazar değmesin Armana..

    YanıtlaSil
  8. maşallah armana :) afiyet bal şeker olsun

    YanıtlaSil
  9. Fundacim adana ozsut yine cok cok iyiymis istanbuldaki ozsutlerden birine gelsen kahvaltiyi getirdiklari kaplari filan bir gorsen eminim masadan kalkardin,sizin servisler super gorunuyor valla afiyet olsun..ya arman gun gectikce daha da tatlilasiyor allah nazarlardan saklasin onu,opuyorum canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi gerçekten.. Teşekkür ederiz canım.
      Amin tatlım, öpüyorum ben de..

      Sil
  10. reçeller felan bir kişi için ne kadr çok,bitirilmediğinde umarım atmıyorlardır:( oyy armancık ne çabuk büyüyorlar değilmi.. benm kuzum 7 aylık ona baktıkça annem sen minicik 50 santim birşeydn diyip diyip hüzünleniyorum bile şimdiden:)

    YanıtlaSil
  11. masallah subhanallah! ne sirin bebek afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  12. maşallah kuzuya
    nazar boncuğu tak
    üç beş kere tahtalara vur :)

    YanıtlaSil