18 Şubat 2013 Pazartesi

ARMAN’IN YOL HALİ


Uzunca bir ayrılıktan sonra Cumartesi günü evimize dönüş yaptık nihayet. Şansımıza havalar biraz bozunca pek de mola veremeden, 10 saat kadar bir yolculuk sonrasında evimize vardık çok şükür. Tabi Arman’la yolculuğumuz daha da hareketli geçti. Bir buçuk ay önce (giderken) bu kadar değildi ama artık koltuğuna oturtmak olay. Her geçen gün biraz daha hareketleniyor, yaz tatilinde ne yaparız bilmiyorum. Bakınız: Arminto'nun yol halleri...





Uzun bir yolculuk sonrasında bir de bavullar boşaltıldı, çamaşırlar yıkandı, eşyalar yerleştirildi. Bugün de temizlik günüydü, temizlikçimiz az önce gitti, Arman da uykuya yattı, bundan sonrası artık dinlenme ve evimizde hasret giderme…

28 yorum:

  1. nasılda keyifli:)) maşallahhh...dişlere bakın ya:)))

    YanıtlaSil
  2. yanaklara bak yanaklara ne şeker yaa maşallah.

    YanıtlaSil
  3. oo hoşgeldiniz ben de hissetmiş gibi bi bakayım dedim funda neler yapıyor...

    YanıtlaSil
  4. ayy puf oyuncak gibi:)) o yanakları bana verseniz bende onları hamm yapsam:))
    siz daha öncede böyle eşinizin işi dolayısı ile biraz ayrı kalmıştınız sanırım eşiniz ne iş yapıyor?(tabi sakıncası yoksa)

    YanıtlaSil
  5. MAŞALLAH:) ALLAH BAĞIŞLASIN ANNESİNE BABASINA... ÖMRÜ UZUN OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah. Çok teşekkür ederim..

      Sil
  6. Allahh arabayı birbirine katmıştır nazarlar değmesin benim yeğeni gördün mü bu arada bebekler dünyanın melekleri kuzu onlar yaa

    YanıtlaSil
  7. Allah Bağışlasın.Allahım hayırlı evlatlardan eylesin....kayserisultans.blogspot

    YanıtlaSil
  8. Şeker ya resmen gel beni ye ısır diyor Maşallahh Kuzucuğuma Allahım sizlere ve sevdiklerine bağışlasın Fundacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, çok teşekkür ederim Duygu :)

      Sil
  9. masallah cok tatlis:)hosgeldiniz Adanaya sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk, teşekkür ederim.
      Sevgiler..

      Sil
  10. Çok tatlı maşallah. Gittikçede ballanıyor bunlar. Yemede dur.

    YanıtlaSil
  11. Oyy maşAllah kuzucuğa..
    Benim için kocaman öp annesi:))
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir zevkle canım :))
      Sevgilerimle..

      Sil
  12. Maşallah allah nazardan saklasın :)Allah kaderini güzel etsin inşallah canım .Bu arada blogunu izlemeye aldım.Banada beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah teşekkür ederim. Bakıyorum ;)

      Sil
  13. maşallah çok tatlı bu bebiş.. allah nazarlardan saklasın... sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. MaşasAllah Allah nazarlardan saklasın, hızla büyüyor dünyaya gelen .
    Bu arada dikkatimi çekti son tünel fotosunun sağ tarafında arapça Allah yazyor :) birisi yazmış sanırım heheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, öyle gerçekten.
      Evet, sen söyleyince fark ettim ben de :)

      Sil
  15. allaaaaaaam sana geliyorum! bu nasıl bir şirinlik yahu! ısırırım ben o yanakları. bu arada aynı body den bizimkinin de var. maşallah kuzularımıza ;))

    YanıtlaSil