14 Aralık 2012 Cuma

CİNGİFİLLİ VE BATUHAN BEBEĞİN MEVLÜDÜ


Adanalı blogger arkadaşım sevgili Cingifilli’nin tatlı bebeği Batuhan Eren’in Salı günü bebek mevlüdü vardı. O gün eşim izinli olunca ben de Arman’ı ona bırakıp gittim, herhalde Arman’cığımla ayrı kaldığımız ilk gündü ama fena da olmadı yalnız gezmeyi özlemişim sanki :) Yalnız derken bir arkadaşımla birlikte gittik, onun da doğumuna bir ay kaldı, malum Cingifilli Adanalı olunca Adana’daki bebek mevlüdü nasıl oluyor diye merak ettik. Her şey özenle hazırlanmıştı, güzel bir gün geçirdik, iyi ki gitmişiz. Minik Batu da mevlüt kıyafetleriyle çok tatlıydı.



Batuhan bebeğe sağlıkla, mutlulukla geçireceği uzun bir ömür diliyorum. Allah isteyen herkese böyle güzel günler yaşatsın..

4 yorum:

  1. maşallah, Allah anneli babalı büyütsün. Dediğiniz gibi Allah tüm kadınlara anneliği, tüm erkeklere de babalığı tattırsın.

    YanıtlaSil
  2. Maaşallah Allah bağışlasın , sağlıkla sevgiyle huzurla büyüsün

    YanıtlaSil
  3. Canım iyiki geldiniz.Çok mutlu oldum.Pozitif enerjin harika,iyiki tanışmışız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnun oldum canım, öpüyorum sizi..

      Sil