28 Kasım 2012 Çarşamba

ARMAN’IMIZIN ONUNCU AYI


Yine hızla geçirdiğimiz bir ay daha. Bilgisayara yüklediğimiz sayaçtan Arman’ın ay takibini yapmasam, günler, aylar nasıl geçiyor artık fark edemiyorum. Dokuzuncu aydan sonra artık her şeyimiz oyundan ibaret oldu zaten, nasıl eğleniyoruz anlatamam :P Bu yüzden uykuya geçişleri de uzun zaman alıyor. Ben yatırıyorum o anında oturup başlıyor oynamaya. Ben yatırıyorum o oturuyor bu ikilem yaklaşık yarım saat sürüyor. Sonunda beşiğin en olmadık köşesinde uyuyakalıyor, ya otururken, ya yüzüstü belli olmuyor artık :) Bu ay katettiğimiz en güzel ilerleme uyku aralığını uzatma oldu. Onuncu ayın başında gece uyanmaları nerdeyse bir saat, yarım saat aralığına düşmüştü. Ben de herhalde artık çok acıkıyor diyerek ne yapsam diye düşünürken ‘Uyku Meleği’nin bir yazısıyla karşılaştım.

‘Doktorunuz farklı bir şey söylemediği sürece, altı ayını doldurmuş bebekler geceleri beslenmeye ihtiyaç duymazlar. 6 aydan büyük, tıbbi bir sorunu olmayan, bütün çocuklar gece boyu kesintisiz ortalama 11 saat uyuyabilirler. Gereken, sadece gece beslenmelerini kesmeniz. Sadece iki gece uğraşırsınız ondan sonra rahat edersiniz.’ diyordu. Bu yazıları gördükten 3-4 gün sonra kesintisiz 10 saati gördük gerçekten. Bu konuda sıkıntı yaşıyorsanız Uyku Meleği’nin yazılarına bir göz atın derim.

Onun haricinde sekiz dişle yolumuza devam ediyoruz ama yenileri gelecek sanırım yine diş kaşımaları başladı. Olduğu yerde sallanarak müziklere eşlik ediyor. yavaş yavaş hayır’dan anlıyor ama işine gelmediğinde yapacağına devam ediyor o ayrı. Artık ikimiz de çok yoruluyoruz :) Arman’ın uyku saati 7 zaten ama benim de çoğu akşam 9 gibi gözler gidiyor artık. Öyle böyle derken 11. aya çoktan girdi bile Arminto...






20 yorum:

  1. Gunler ne kadar da cabuk geciyor suraya bak kucuk adam neredeyse 1 yasina basacak,rabbim uzun saglikli omurler versin hep iyi gunlerini gostersin size..senin oglusun tam boyle yemelik isirmalik opmelik bisey olmus fundacim,her gecen zaman tatliligina tatlilik katiyor op benim icin onu olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, gerçekten zaman çok hızlı geçiyor. Öpüyorum canım :)

      Sil
  2. Oy Maşallah sana kuzucuk tüm resimler çok güzel çıkmış bu çocuk ya hele şu en son resimde bittim surat ifadeni yerim onun ben o ayaklara nedemeli içe dogru :)şebek seni Allahım bahtını güzel eylesin

    YanıtlaSil
  3. Maşalllah Allah bağışlasın çok şeker bu gerçekten elime geçse varya armintoooooo ham yapıcam senii hammm :)

    YanıtlaSil
  4. iyi ve sağlıklı olan çocuk çok çabuk büyüyor zaten,bu anların kıymetini bilmek lazım,Allah hepimizin çocuğunu son kusurdan esirgesin,Arman'la güzel günlere...

    YanıtlaSil
  5. Maşallah son fotoğrafta ne kadar tatlı çıkmış :)) yaşımıza da az kalmış.

    YanıtlaSil
  6. Allah bağışlasın çok tatlıı...Maşaallah.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ,
    Koltuklarınızın resimlerini paylaşabilir misini< acaba?Nerden aldığınızı da yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Koltuklarımız düz beyaz, çok da farklı bir model değil. Beğendiğimiz bir takıma ufak değişiklikler yaptırarak İnegöl'den almıştık.

      Sil
  8. maşallah. inşallah nice aylarını, yaşlarını görürsün.

    YanıtlaSil
  9. Kocaman masallah allah nazardan saklasin sizi takdir ediyorum cok beceriklisiniz .sevgilerle hulya.

    YanıtlaSil
  10. kocaman bir maşallah en son fotograf ne güzel öyle ne bakıyonuz yaaaa der gibi kolaylıkla büyür inşallah..

    YanıtlaSil
  11. Oğlunuz çok tatlı maşallah, Allah nazarlardan saklasın..
    Benim oğlumla aralarında yaklaşık bir ay var :) O sebeple benzer uyku sorunlarını biz de yaşıyoruz..
    Takibe aldım sizi :) Ben de yeni blog açtım, beklerim..

    kurdelelikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil