19 Ekim 2012 Cuma

SON OLARAK


İzmir’den ayrılmadan bir gün önce, son olarak bir arkadaşımızın tavsiyesiyle Bostanlı’ya geçip Denizpark’ta güzel bir kahvaltı yaptık.

Can yeleklerinin sayısı fotoğrafta detaylı olarak yer almakta :)



İzmir’den ayrılmadan önce Tire Kebabı’nı da denedik, mekanın adını hatırlayamıyorum ama pek beğendiğimi söyleyemem.


Son olarak bir de Kipa’ya gittik. Ben bebek/çocuk reyonunu çok beğeniyorum Kipa’nın, malum Adana’da yok. Akşamında bir de arkadaş ziyareti yaparak İzmir gezimizi sonlandırdık.

Otel odamızın güzel manzarasında son bir fotoğraf...

Sabah 6.30’da fırından yeni çıkmış boyoz’larımızı alarak Bursa’ya doğru yola çıktık. Orada da bir arkadaş ziyareti yaparak ertesi gün Eskişehir’e geçtik. O gün Eskişehir’i turladıktan sonra akşamında Bilecik’e geldik, üç gündür buradayız. Yarın da Adapazarı’na geçerek gezi listemizi tamamlamış olacağız. Pazartesi günü evimize dönüyoruz...


14 yorum:

  1. evet eve dönün artık yeni tasarımlarınızı bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. Tire kebabini ilk defa duyuyor ve goruyorum :)

    Bebisle olan foto cok sekermis

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. kahvaltı cok hosuma gitti, izmire gittigimde bu kahvaltiyi yapmak icin muhakkak bostanliya ugramaliyim
    ayrica cok tatli ve şıksıniz
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  4. Çok hoş bir izmir gezisi olmuş :) Ben de bir İzmir gezisi planlıyorum, benim için biraz da rehber niteliğinde oldu. Hangi otelde kaldınız acaba? Fiyatlar nasıl bir aralıkta öğrenebilir miyim? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalmak istediğiniz semte göre fiyatlar değişir, bütçenize uygun otelleri netten araştırabilirsiniz ;)

      Sil
  5. Güzel bir gezi olmuş...
    Kipa'nın çocuk kıyafetlerini ben de çok beğenirim, solma sarkma vs olmadan kullandım aldıklarımı. Sezon sonu da oldukça uygun fiyatlı, Konya Kipa'ya da bekleriz :)

    YanıtlaSil
  6. maşallah sizlere hayırlı yolculuklar dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, sevgiler...

      Sil
  7. canım ne kadar güzel bir gezi olmuş sizin için tüm postlarındaki resimlerinizi gezdiğiniz o güzel mekanları ettiğiniz güzel kahvaltılarınızı gördüm..keyfiniz bol olsun canım :))iyi bayramlar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba beyaz buluzuna bayıldım ıyı gunlerde kullanın

    YanıtlaSil