1 Ekim 2012 Pazartesi

HAFTA SONU: DÜĞÜN


Uzun zamandan sonra ilk defa bu kadar eğlendiğim bir düğün oldu diyebilirim. Zaten memleketimizden uzaklarda olunca pek fazla düğün ortamı da olmuyor burada. Arman’cığım saat 7.30 gibi uyuduğundan, huysuzlanır, kesin yarım saat sonra döneriz diye gitmiştik. Hatta bu sebeple kuaföre bile gitmedim, kuaförde nerden baksam bir saat oturacağım ama düğünde yarım saat kalırsak iyi diyordum. Arman’ı arabasına yatırdık, eşim yarım saat kadar gezdirdi, salladı derken Arman uyudu. Hem de o kadar seste, düğünün sonuna kadar da uyanmadı. Biz de pistten hiç inmedik diyebilirim, uzun zamandır bu kadar oynadığımı hatırlamıyorum :) Her zaman durum kurtarıcı olan siyah elbisemi giydim yine o akşam, Arman’cığım da papyonlu tişörtünü ve şortlu tulumunu… Fotoğraflar gecenin sonundan, saç baş dağılmış durumda, Arman’cığım da yeni uyanmıştı.



20 yorum:

  1. Napsın bebiş!! Demiştir ki "azıcık uyuyayımda annemde eğlensin biraz enerji depolasın" :) Çok güzel olmuşsun maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım ya, çok da iyi yaptı :) Teşekkür ederim canım..

      Sil
  2. Nasılda büyümüş. İkinizde çok tatlı olmuşsunuz ;)

    YanıtlaSil
  3. MErhaba Funda Hanım.. Sizi daha blog açmadan öncede çok severek takip ederdim ve şunu farkettimki doğumdan sonra daha da zayıf bir hanımefendi olmuşsunuz :) Biz doğumdan sonra eski kilomuza bile dönemezken sizinki süper bir durum gibi geldi gözüme. Her zamanki gibi çok şıksınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba..
      Memnun oldum, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Ayyy nasıl da tatlı bişi oğluşun yaaa,maşallah maşallah..Bir maşallah da sana Funda'cım..Harika görünüyorsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, teşekkür ederim..

      Sil
  5. Anne oğul pek şık pek hoşşunuz yaaa :D büyümüş paşacık MaşaAllah .

    YanıtlaSil
  6. Umarım nazar boncuklarınız vardır. Yoksa anacım nazar değecek size.Benden size kocaman bir MAŞALLAHHHH diyorum ve çook çok öpüyorum.

    Selamlar;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkür ederim, çok da öperim..
      Sevgilerimle..

      Sil
  7. bu küçük yaramazı yerim ben yaa, karnındaki hallerini de takip ediyordum, şimdi bakınca nasıl büyüdü maşallahh. allah sağlıklı bi ömür nasip etsin sizlere. olur da bi mekanda karşılaşırsak, malum adana küçük:) ellerinden öpeceğim yakışıklı armanı :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah bir gün karşılaşırız ;)
      Sevgilerimle...

      Sil
  8. :) Armana maşallah Fundacım.bebekler zaten nerde gürültü orda uyuyorlar,birkere bizde öyle çok şaşmıştık, evdede çıt olsa uyanırlar:)Fundacım sende sade ve çok şık olmuşsun:)siyah elbise her dolapta olmalı kesinlikle:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım, evde parmak ucunda yürüyoruz, orada bizi de yanılttı :) Çok naziksin canım, teşekkür ederim.
      Sevgiler..

      Sil
  9. merhaba
    geçen hafta Adana da idik. Gözlerim sizi aradı. Üniversiteden yakın arkadaşım, nikah şahidim var orada. Kendinize iyi bakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Haberim olsa kısa da olsa görüşürdük ama kısmet belki başka bir gün...
      Sevgilerimle...

      Sil
  10. maşallah canım çok çok şıksın yine her zaman ki gibi...armancığımda çok tatlı maşallah.sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Sort tulum papyon kombini beni benden aldi;) simdiden belli stil sahibi olacagı;)

    Bloguma beklerim takibe alirsan mutlu olurum,,


    http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil