30 Ekim 2012 Salı

ARMAN’IMIZIN DOKUZUNCU AYI


Arman’cığımın dokuzuncu ayı gezmelerle geçti diyebilirim. Giderken biraz tereddütlüydüm ama bebeğimizle çok da güzel geçti tatilimiz. Doğduğundan beri uzun yollara alışık zaten miniğim. Dokuzuncu ayında inanılmaz hareketlendi, artık bir an bile arkamızı dönmeye gelmiyor. Sürekli bir şeylere uzanma, erişme hevesinde. Park yatağı da geçen aydan bu yana alt kata indirdik. Yürüteç konusunda biraz ön yargılıydık ama yeğenimden kalma yürüteç sıkıştığımız zamanlarda kurtarıcı oldu.
Park yatağın ve telsizin rahatlığını da bu tatilde çok daha iyi anladık. Akşam saat yedi gibi Arman’cığım uyuyunca park yatağına yatırıp telsizi de alıp yemeğe indik. Telsiz 300 metre mesafede çektiğinden otelin deniz manzaralı bahçesinde çay keyfimizden de geri kalmamış olduk. (Anneciğim senin büyümen için uyuman gerekiyordu ama :)

Ve dokuzuncu ayında bir Arman’cık...







Babacığımla miniciğim…

Ve bu bayramda Arminto...

47 yorum:

  1. 41 kere Maşallah.Ben her çocuğu sevmem ama Arman'a hastayım çok tatlı evladım gibi seviyorum resimlerinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, çok tatlısınız.
      Sevgiler...

      Sil
  2. maşallah bebişe yaaa, ama çok tatlı bir bebek, maşallah 41kere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Maşallah. Allah daha güzel günler versin. Çok da tatlı gülüyor :)

    YanıtlaSil
  4. maşallah 41 kere Arman'a . Çok sevimli çok tatlı bir bebek. Hele son fotoda papyonu çok yakışmış :) İnşallah alın yazısıda kendi gibi güzel olur :))

    YanıtlaSil
  5. maşallah ya Allah nazarlardan korusun yok böyle bi tatlılık <3

    YanıtlaSil
  6. Maşallah küçük Prens çook tatlı ;)

    YanıtlaSil
  7. yavrum benm ya kocaman oldu papyonunu yerm sennn

    YanıtlaSil
  8. Yerim ben onu :) KIsmeti güzel olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. MaşAllahh :) Allahım bağışlasın canım

    YanıtlaSil
  10. Maşallah kuzucuk sana allah kötü bakan gözlerden korusun senide hepimizi de

    YanıtlaSil
  11. hayırlı akşamlar Allah nazarlardan korusun maaşalllah

    YanıtlaSil
  12. Allah bağışlasın,maşallah çok tatlı:)

    YanıtlaSil
  13. 41 kere massallah fundacim cok tatli cok guzel bir oglun var,allah hep guzel gunlerini gostermeyi nasip etsin size..opuyorum onu o tontis yanaklarindan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, teşekkür ederim. Öpüyorum ben de ;)

      Sil
  14. maşallah canım papyonuna bayıldım el öptü mü annesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik biz onu öpüyoruz canım :)

      Sil
  15. oooo herkes birşey yazmış bana yazacak birşey kalmamış.bende 41 kere maaşallah diyeyim :)

    YanıtlaSil
  16. Gözümden kıskandım ya nasıl tatlı bir bebek, acilen evlenmeli ve doğurmalıyım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, Allah isteyen herkese yaşatsın bu güzellikleri :)

      Sil
  17. MAŞALLAHH ARMANCIK NE TATLI ÖYLEEE :)

    YanıtlaSil
  18. Tarz sahibi annenin tarz sahibi oğlu. O bayramlık ne öyle paşam:) şahane.

    YanıtlaSil
  19. funda abla nerelerdesin.özlettin kendini arayı bu kadar açma lütfen:)
    sevgiler
    betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim :) Hemen dönüyorum.

      Sevgilerimle...

      Sil
  20. Arman'a bin maşallah tatlım.Senden bişey rica etmek istiyorum münkünse...
    Resimlere nazar boncuğu eklemeyi hangi siteden yapabilirim,yardımcı olurmusun;)sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, mailden dönüyorum sana ;)

      Sil
  21. hımm buarada oğlumun mevlüdünü haftaya bir gün düşünüyorum sende müsait olursan bekliyorum.günü ve ev adresimi bildiricem ilk fırsatta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müsait olduğum bir gün olursa gelmeyi çok isterim tatlım, detayları bekliyorum.

      Sil
  22. çok tatlı ARDA, maşallah oğluma :D

    YanıtlaSil