19 Eylül 2012 Çarşamba

ARMAN’IMIZIN SEKİZİNCİ AYI


Bu ayımız da yine çok güzel geçti, gün geçtikçe miniğimizin büyüdüğünü görmek çok güzel. Biz çok da anlayamıyoruz aslında daha çok görenler söylüyor. Bizim hissettiğimiz kadarıyla kucakta taşımak artık zorlaştığı gibi ana kucağından da ayaklar fazlasıyla taşıyor. Araba koltuğu bakıyoruz 2-3 haftadır ama tam karar veremedik (fikirlerinize açığım bu arada ;) Dişler tam gaz çıkmaya devam ediyor, şu anda dört tane patladı gerisi de çıkmak üzere sanki. Yuvarlanmalar, dönmeler başladı ama emekleme konusunda ilerleme çok az. Etrafı dağıtmalar da başladı her şeye uzanmaya çalışıyor. Yemek konusunda iyi çok şükür, azar azar da olsa her şeyden yiyor miniğim. De-de, ba-ba, ann-ne hecelemeleri başladı bilinçsiz olsa da duymak güzel :) Öyle böyle derken bugün itibariyle dokuzuncu ayına da girdi Arman’cığım. Ve sekizinci aydan kalanlar...







Son iki fotoğraf bu sabah gittiğimiz çay bahçesinden, taze taze :)


22 yorum:

  1. çokk tatlı maşaallah. Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
  2. 4. VE 5. FOTOLAR SÜPER MAŞALLAH MAŞALLAH ÇOK TATLI OLMUŞ.RABBİM ANALI BABALI BÜYÜTSÜN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  3. Fundacım oğlunada senin bu hayat dolu postlarınada bayılıyorum.Çok yakışıklı şeker gibi maşallah.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin canım, teşekkürler.
      Sevgiler...

      Sil
  4. masallah ne kadar buyumus ne kadar tontis olmus bu minik adam, nice guzel aylara insallah. araba koltugunu biz pierre cardin aldik. pek arastirmadim magaza yetkilisinin tavsiyesi idi ama memnunum. normalde ikinci etap koltuklar 0-18 kgoluyor ama bu koltuk ekstra kisimlari sayesinde 0-25kg olarak geciyor. tip olarak 0-18 liklerle ayni ama daha uzun sure kullaniliyor. ustelik her iki yone de takilabiliyor. ilk etapta 0-13 kg a kadar yine ters kullaniliyor sonra diger yone donuyor

    YanıtlaSil
  5. Ağzını yerim senin çocuk diyesin ye mıcıklıyasım geldi.Zaman su gibi nasılda akıp geçiyor değilmi?
    Ama maşallah iyi büyüdü valla.

    öPÜYORUM CANIM SİZLERİ.

    YanıtlaSil
  6. Çok taaatttlııı! Bu olağanüstü harika delikanlının uuuuzun ve mutlu bir yaşamı olsun dilerim:)

    YanıtlaSil
  7. maşallah tontişime yerim o boğum boğum kollarını:)

    YanıtlaSil
  8. 41,5 kere massallah diyorum..oglun da senin gibi hayat dolu bakiyor fundacim ve bu harika bisey allah daim etsin insallah,onun o guzel gidisindan,mis koklu boynundan opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkür ederim, öpüyorum yerine ;)

      Sil
  9. Maşallah armana bu arada neler yedirdiğinizi yazarmısınız,hala emziriyormusunuz neler önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İlk denemelerde ona özel bir kaç çorba falan yaptım ama sonrasında biz ne yiyorsak ondan veriyorum, sadece tuz ve baharatları onun yemeğini ayırdıktan sonra ekliyorum o kadar ;)

      Sil
  10. maşallah,maşallaaaahhh...biz araba koltuğunu yaklaşık 2 hafta önce aldık.Araştırmalarım ve twitter annelerinin tavsiyesi sayesinde maxi-cosi tobi de karar kıldık.iki haftadır yolculuklarımız öyle keyifli ki o koltuğu bana tavsiye eden annelere duacıyım valla.koltuk yüksek olduğu için minik oğlum arabada gezerken keyifle etrafı izliyor,en önemlisi de çok rahat uyuyor koltuğunda,bir de koltuğun çarpışma testlerinden aldığı puan çok iyi.biz aldığımızda e bebekte indirimdeydi,imkanın varsa gidip bi incele derim....sevgilerle...

    YanıtlaSil
  11. Önceee maaaaşşallah.. 2ciyi doğurasım geliyooo :/ çok tatlı.... abi olmuş artık abi..

    YanıtlaSil
  12. 41 kere masallah tam bir pasa olmuş yahu 41 kere masallah yarabbim nazarlardan korusun topuyla birlikte cekilen resme bittim yaa cok yakısıklııı

    YanıtlaSil
  13. 41 kere masallah tam bir pasa olmuş yahu 41 kere masallah yarabbim nazarlardan korusun topuyla birlikte cekilen resme bittim yaa cok yakısıklııı

    YanıtlaSil
  14. Maşallah çok tatlı...:) her bir resimde ayrı güzel itiraf etmeliyim gerçekten çok tatlı bir bebek. 41 kere maşallah!....

    YanıtlaSil
  15. yaaa gerçekten ne zaman resimlerine baksam burdan neler neler söylüyorum.. çok tatlı yaaa tombiş yanaklarını yerim... Allah nazarlardan korusun maşallahhhhhhh :) ama tam yemelik yaaa... resimler harikaaa insanın bakınca kanı kaynıyo... 2inci ve 6ıncı fotolarrr muhteşem gel beniii ye diyoo :D:D

    YanıtlaSil
  16. Fundacım çok can yakacak bu belli gülüşe bakkk

    YanıtlaSil
  17. Maşallah koca adam olmuş çok tatlı:)

    YanıtlaSil