3 Ağustos 2012 Cuma

MAMASAL MEVZULAR


Arman'cığım için bu aralar en gerekli şey mama sandalyesiydi. Artık uyku saatleri dışında yatmak istemiyor, desteksiz de tam olarak oturamıyor, ek gıdaya da başlamışken tam bir ihtiyaç haline gelmişti. Biraz ön araştırma sonrasında Chicco’nun Polly’sine karar verdik ve geçtiğimiz hafta sonu aldık. Birkaç gün deneyip öyle yazmak istedim, ihtiyacı olanlar varsa e-bebek’te şu an indirimde, tavsiye ederim.

Kemerlerini bağladığımda gayet güzel oturuyor, o yanımda oyalanırken ben de işlerimi yapabiliyorum.


Bir de kedili mama tenceresi :) (Mudo)
Portakal mama önlüğü (E-bebek)

28 yorum:

  1. Güle güle kullansın minik erkek:)Bebek arabası ve mama sandalyesini sonra alırım şimdi yer kaplamasın mantığındayım.İyimi yapıyorum bilmiyorum.İlk doğduğundan 6aylık olana kadar puset kullanılıyor diyor çoğunluk.Sen ne dersin Fundacım?
    Arman'ı ve seni görmeye gelmek istiyorum ilk fırsatta,kocaman öpüldünüzz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, mama sandalyesi için erken ama bebek arabası muhakkak gerekiyor.
      Çok sevinirim tatlım, istediğin zaman beklerim, biz de öpüyoruz, sevgilerimle...

      Sil
  2. oyy nasıl da gülmüş, gözleri ışıl ışıl.maşalh!! güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  3. Surata vak yaaa çok şeker maşallah.Güle güle kullanın cicilerinizi tatlım.Arman pek keyifli zaten sandalyesinde :)

    YanıtlaSil
  4. çok doğru bir seçim olmuş.ben o kadar memnunum ki pollyden.parasını hak etti yani.tatilde bile onsuz duramayıp getiriyoruz yanımızda.eğer bebek mama sandaleysine küçükten alışırsa yemeğini orada yemek istiyor hep.bu da güzel bir alışkanlık oluyor çünkü biraz daha büyüdüğünde etrafa saçmalar başladığında sadce mama sandalyesinin etrafı kirlenmiş oluyor:)güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tecrübeler önemli tabi ki, teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Merhaba, biz de kızım için Chicco Polly Magic kullanıyoruz, şimdiye kadar hiç sıkıntı yaşamadık.. 3 yaşını geçti artık tepsisini kullanmıyoruz direkt masada bizimle yiyor. Çok çok memnun olduğum ürünlerden birisi..
    Arman da iyi günlerde kullansın, iştahla yemekler yesin inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. çok şirinler iyi günlerde kullansın armancık.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. Sevgiler bizden de..

      Sil
  7. Oğlumun ufaklığını gördüm sanki. Oda böyle mutluyum diyen yüzle dolaşırdı. Annesi sen ona hep böyle ciciler alırsan o hep güler :)

    YanıtlaSil
  8. Maşallah
    Güle güle kullanın
    Doğru bir seçim ben oğluma alırken bir markette indirimde bir ürün vardı fiyatına tav olup hemen aldım
    Ama ne tepsisi çıkıyor nede ayarlanıyor.Hata yaptım oğluş 20aylık zor sığıyor içine.Ne demişler ucuz etin suyu kara için de doğram ara...
    Bu arada çok şekersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten, bazen yapıyoruz o hataları :)
      Bu arada biz de çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  9. maşallah Armana:))
    mama sandlyesi olayı çok önemli de asıl mevzu ek gıdalar:))
    ben ikinci çocukta yeniden acemi oldum sanki.
    ek gıda tavsiyelerini de bekliyorum:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, ek gıda konusuyla ben de uğraşmaktayım, gerçi ne versem püskürtüyor :) Nasıl yapacağız bilmiyorum bakalım. Keşfettiğim şeyler olduğunda tabi ki yazarım.
      Sevgilerimle...

      Sil
  10. Maşallah nasıl mutlu bir yüz.Yüzünden gülücükler eksik olmasın.İyi günlerde kullansın cicilerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah. Bu arada kalplerimiz birmiş, ben de Eylül'cüğüme bakıyordum ;)

      Sil
  11. Masallah nasilda tatli! Öperim pamuk yanaklarindan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bizden de öpücükler..

      Sil
  12. Çok tatlı maşallah :)) Ben kızımı bir türlü mama sandalyesine oturtamamıştım..Umarım Arman oturur :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik iyi gibi bakalım..
      Sevgiler..

      Sil
  13. Maşallah çok güzel bebek, ömrü de güzel olsun inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah. Teşekkür ederiz :)

      Sil
  14. Lovely posts and blog! Would you like to follow each other?

    YanıtlaSil
  15. Dişler gelmiş dişler :)

    YanıtlaSil